جستجو
رویداد ایران > رویداد > فصل چهارم سریال Ted Lasso در دست ساخت است

فصل چهارم سریال Ted Lasso در دست ساخت است

اپل به ساخت فصل چهارم سریال Ted Lasso چراغ سبز نشان داده است که انتظار می‌رود بازیگران اصلی در این فصل حضور داشته باشند.

فصل سوم و پایانی سریال تد لاسو سال گذشته پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی برای فصل دیگر باز خواهد گشت. بخش تلویزیونی برادران وارنر و اپل تی وی پلاس به ساخت فصل چهارم سریال Ted Lasso چراغ سبز نشان داد‌هاند و بخش تلویزیونی برادران وارنر هم‌اکنون گزینه قرارداد سه بازیگر اصلی سریال را که تحت قرارداد اتحادیه بازیگران بریتانیایی Equity هستند فعال کرده است. هانا وادینگهام در نقش ربکا والتون، برت گلدشتاین در نقش روی کنت جرمی سوئیفت در نقش لزلی هیگینس این سه بازیگر هستند.

انتظار می‌رود جیسون سودیکیس در نقش تد لاسو، برندن هانت در نقش مربی برد و جونو تمپل در نقش کلی جونز که تحت قرارداد با اتحادیه SAG-AFTRA هستند، هم در فصل چهارم سریال Ted Lasso نیز بازگردند، اما آن‌ها اکنون قراردادی برای حضور در فصل جدید این سریال ندارند و اپل و برادران وارنر باید قرارداد جدیدی با آن‌ها امضا کنند. در هر حال به‌نظر می‌رسد که فیل دانستر قرار نیست برای نقش جیمی تارت در فصل چهارم سریال Ted Lasso بازگردد؛ چرا که برنامه کاری شلوغی دارد و احتمالا با برنامه‌های او تداخل پیدا خواهد کرد.

او اکنون مشغول بازی در سریال The Devil’s Hourبرای آمازون و سریال Surface برای اپل تی‌وی پلاس است. در هر حال بیشتر بازیگران اصلی برای بازگشت در فصل چهارم اعلام آمادگی کرده‌اند، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین شنیده شده است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Ted Lasso احتمالا از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. پیش از این سه فصل اول سریال تد لاسو در ۳۴ قسمت تولید و پخش شده بودند و این سریال کمدی ۱۳ جایزه امی از جمله ۲ جایزه امی بهترین سریال کمدی سال را دریافت کرده است.

منبع: zoomg-370976

برچسب ها