جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > پایداری شبکه برق فارس با وجود بارش‌های شدید

مدیر دیسپاچینگ توزیع برق فارس مطرح کرد:

پایداری شبکه برق فارس با وجود بارش‌های شدید

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با وجود بروز برخی مشکلات ناشی از صاعقه، وزش شدید باد ، بارندگی ها، سیلاب در بعضی نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی، اما در حال حاضر با تلاش و پشتیبانی مناسب، تمامی شبکه برق در محدوده تحت پوشش این شرکت پایدار و برقرار است.

مهدی زارع خفری، با اشاره به بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان فارس بیان کرد: اگر چه این بارش ها باعث بروز مشکلاتی به صورت موقت در خدمت رسانی مستمر و به موقع به برخی از هم‌استانی‌ها شد، اما با تلاش جهادی و شبانه‌روزی همه کارکنان خدوم صنعت برق، مشکلات رفع و خدمات رسانی مجدد با سرعت انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل خاصی در روند پایداری شبکه توزیع برق مشترکان استان فارس وجود ندارد و تمامی تغییرات جوی استان رصد می‌شود، یادآور شد: 169 گروه عملیاتی شامل گروه های اتفاقات و پشتیبان، 338 نیروی ماهر فنی و پشتیبان و 102 خودرو اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای حفظ پایداری شبکه و تامین رفاه و آرامش شهروندان در ۲۷ شهرستان فارس به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل و آماده باش می باشند‌.

این مقام مسئول ضمن تشکر از سعه صدر مردم فهیم استان، از مشترکان درخواست نمود، به هر شیوه ممکن مصرف برق خود را بهینه کرده و صنعت برق استان را جهت برق رسانی مستمر و پایدار یاری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب