جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفت

مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفت

تیم فوتبال اینتر در حالی در هفته دوم سری آ ایتالیا میزبان «لچه» خواهد بود که طبق اعلام رسانه های ایتالیایی، مهدی طارمی را در ترکیب اولیه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا شنبه سوم شهریور با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه «جوزپه مه آتزا» میزبان لچه خواهد بود.

تیم فوتبال اینتر که در هفته اول برابر «جنوا» کار سختی داشت و با نتیجه تساوی ۲ به ۲ متوقف شد در این دیدار امیدوار است بتواند نخستین برد فصل خود را کسب کند.

مهدی طارمی لژیونر ایرانی اینتر که در تمرینات پیش فصل این تیم دچار مصدومیت شده بود زود تر از پیش بینی‌ها به شرایط مسابقه رسید و در هفته اول کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۵ وارد زمین شد اما به نظر می‌رسد طبق آنچه که رسانه‌های نزدیک به اینتر گزارش داده اند در دیدار امشب، طارمی یکی از نفرات اصلی تیمش باشد.

در صورتی که طارمی بتواند در بازی برابر لچه به میدان برود تبدیل به اولین بازی رسمی او در ورزشگاه «جوزپه مه آتزا» خواهد شد.

اما اگر در ترکیب یازده نفره قرار بگیرد اولین دیداری خواهد شد که در سری آ ایتالیا در بین نفرات اصلی به زمین می‌رود.

«لائوتارو مارتینز»، که چندی پیش با آرژانتین عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را به دست آورد و با ۵ گل بهترین گلزن مسابقات شده بود، در آخرین جلسه تمرینی به دلیل خستگی عضلانی همراه با تیم تمرین نکرد.بنابراین به نظر می‌رسد او در دیدار امشب در ترکیب قرار نخواهد داشت و احتمال اینکه مهدی طارمی به جای او در ترکیب اولیه قرار بگیرد زیاد است.

مارکوس تورام هم که هفته گذشته برابر جنوا ۲ گل به ثمر رسانده بود احتمالاً زوج طارمی در خط حمله خواهد بود.

مهدی طارمی که شماره ۹۹ اینتر را بر تن می‌کند این فرصت را دارد که در این دیدار اولین گل خود را در سری آ به ثمر برساند.

طارمی در دیدارهای پیش فصل اینتر عملکرد موفقی داشت و در ۳ بازی توانسته بود ۵ گل به ثمر برساند.

منبع: mehrnews-6205170

برچسب ها
نسخه اصل مطلب