جستجو
رویداد ایران > رویداد > برنامه کپکام برای مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۴ مشخص شد

برنامه کپکام برای مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۴ مشخص شد

شرکت کپکام از برنامه‌های خود برای رویداد توکیو گیم شو امسال رونمایی کرد.

بااینکه رویداد گیمزکام امسال هنوز به پایان نرسیده است، بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان از برنامه‌های خود برای شرکت در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۴ پرده برداشته‌اند. درهمین‌راستا کپکام اعلام کرده است یک رویداد زنده را در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) برگزار خواهد کرد. اگرچه هنوز درباره رونمایی‌های احتمالی این شرکت چیزی نمی‌دانیم، اما ناشر ژاپنی چند دموی قابل تجربه را برای رویداد آینده معرفی کرده است.

طبق اعلامیه رسمی از میان بازی‌های در حال توسعه کپکام، دموی دو بازی Monster Hunter Wilds و Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics قابل تجربه خواهند بود. همچنین تجربه دموی دو بازی Dead Rising Deluxe Remaster و Ace Attorney Investigations Collection که تا قبل از برگزاری توکیو گیم شو ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شوند، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر رونمایی از این محتوا برای بازدیدکنندگان کافی نبود، کپکام دموی سه بازی عرضه شده و محبوب خود ازجمله Monster Hunter Now ،Street Fighter 6 و Kunitsu-Gami: Path of the Goddess را هم به توکیو گیم شو ۲۰۲۴ می‌آورد.

کپکام در ادامه توضیح داد محتوای این دموها در تاریخ دیگری مشخص می‌شوند؛ بنابراین علاقه‌مندان باید تا اعلام رسمی این شرکت منتظر بمانند. رویداد توکیو گیم شو امسال در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) شروع می‌شود و تا سه روز بعد ادامه خواهد داشت. از دیگر شرکت‌های حاضر در این رویداد می‌توان به سونی و کوجیما پروداکشنز اشاره کرد. کوجیما در این رویداد جزئیات و نمایش تازه‌ای از بازی Death Stranding 2: On The Beach را برای طرفداران تدارک دیده است.

منبع: zoomg-370944

برچسب ها