جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > صحبت‌های جدید دونالد ترامپ درباره ایران

صحبت‌های جدید دونالد ترامپ درباره ایران

«دونالد ترامپ» گفت که ایران در دوره ریاست جمهوری او، «ورشکسته بود» و تاکید کرد: «هریس عامل حمله هفتم اکتبر بود؛ من ایران را ورشکسته کردم.»

به گزارش شبکه شرق، «دونالد ترامپ» گفت: «آینده‌ای با رهبری «کامالا هریس» وجود نخواهد داشت، زیرا او ما را به سمت جنگ جهانی سوم هسته‌ای سوق خواهد داد. دیکتاتور‌های جهان به او احترام نخواهند گذاشت. هریس عامل حمله هفتم اکتبر بود؛ من ایران را ورشکسته کردم و پولی برای ارسال به حزب‌الله نداشت.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در چندین پست در «تروث سوشیال»، به «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حین سخنرانی‌اش حمله کرد و با تمسخر به سخنرانی هریس گفت: «چرا این همه «متشکرم»؟ چه اتفاقی برایت افتاده است؟»

همچنین، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گفتگو با «فاکس‌نیوز» گفت: «هریس در سه و سال و نیم گذشته، اقدامی که مدعی است، انجام نداده و کار خاصی انجام نداده است. در دوره هریس، ما ضعیف‌ترین مرزها را در تاریخ آمریکا داشتیم و در معرض جنگ واقعی قرار گرفتیم. هریس سخنی از چین، جرم و جنایت، کسری تجاری و قاچاق کودکان به میان نیاورد.»

ترامپ تصریح کرد: «هریس آدم بدی است و اگر انتخاب شود، کشوری برای ما نمی‌ماند.»

ساعاتی قبل نیز، ترامپ در چندین پست در «تروث سوشیال» گفته بود: «هریس از اسرائیل بیزار است و در سخنرانی نتانیاهو در برابر کنگره حاضر نشد. هریس مسبب حمله هفتم اکتبر است.»

ترامپ همچنین علیه ایران نیز مدعی شد: «من ایران را ورشکسته کرده و این کشور پولی نداشت که برای حزب‌الله بفرستد.»

او افزود: «هریس به تازگی اعلام کرد که به مهاجران غیرقانونی، تابعیت اعطا خواهد کرد، چون او یک مارکسیست رادیکال است.»

ترامپ در ادامه تاگید کرد: «آینده‌ای با رهبری هریس وجود نخواهد داشت زیرا او ما را به سمت جنگ جهانی سوم هسته‌ای سوق خواهد داد. دیکتاتورهای جهان به او احترام نخواهند گذاشت.»

منبع: sharghdaily-940997

برچسب ها
نسخه اصل مطلب