جستجو
رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدیو) رکورد تاریخی رونالدو؛ یک میلیون فالوئر در ۹۰ دقیقه

(ویدیو) رکورد تاریخی رونالدو؛ یک میلیون فالوئر در ۹۰ دقیقه

کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو در کمتر از ۹۰ دقیقه به رکورد ۱ میلیون سابسکرایبر رسیده که یک رکورد در تاریخ این پلتفرم به شمار می‌آید.

کریستیانو رونالدو امروز از راه‌اندازی کانال شخصی خود تحت عنوان “UR” خبر داد تا از این طریق ارتباطی گسترده‌تر با طرفدارانش برقرار کند. محتوایی که اسطوره پرتغالی به اشتراک می‌گذارد، علاوه بر دوران باشکوه فوتبال او، شامل ناگفته‌هایی از زندگی شخصی او طی ۳۹ سال گذشته نیز می‌شود؛ موضوعی که هیجان هواداران رونالدو را بر انگیخته و آن‌ها مشتاقانه منتظر تماشای CR۷ در یوتیوب هستند.

طبق گزارش ESPN، استقبال شگفت‌انگیز فوتبالدوستان از کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو باعث ثبت یک رکورد در تاریخ این پلتفرم شده است. رونالدو در کمتر از ۹۰ دقیقه از تأسیس کانال خود، به رکورد ۱ میلیون سابسکرایبر (مشترک) رسید؛ آماری که پیش از این هیچ یوتیوبری با این سرعت به آن نرسیده بود. اکنون بعد از گذشت ۳ ساعت، رونالدو از رکورد ۴ میلیون سابسکرایبر عبور کرده است.

کریستیانو رونالدو، اولین یوتیوبر تاریخ با آمار ۱+ میلیون دنبال‌کننده در کمتر از ۹۰ دقیقه رونالدو اکنون بیش از ۴ میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد

 

منبع: عصر ایران

منبع: fararu-766849

برچسب ها
نسخه اصل مطلب