جستجو
رویداد ایران > رویداد > کپکام ویدیو دیگری از گیم پلی بازی Monster Hunter Wilds را منتشر کرد

کپکام ویدیو دیگری از گیم پلی بازی Monster Hunter Wilds را منتشر کرد

بعد از نمایش مفصل بازی Monster Hunter Wilds در مراسم گیمزکام، حالا کپکام ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای دیگری از گیم‌پلی بازی مورد انتظار خود را منتشر کرد.

شرکت کپکام در یک همکاری با وبسایت IGN ژاپن ویدیو دیگری از گیم‌پلی بازی Monster Hunter Wilds را منتشر کرده است که اینبار به جوانب کوچک‌تری از این بازی اکشن و نقش آفرینی می‌پردازد. در این ویدیو علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی اصلی بازی در شکار هیولاهای Monster Hunter Wilds، بخش‌های دیگری مانند مدیریت Inventory و نحوه‌ی عملکرد آیتم‌ها در بازی نیز نشان داده می‌شود.

تماشای ویدیو از یوتیوب

در این ویدیو و در بخش شکار هیولاها، گیم‌پلی Switchaxe را مشاهده می‌کنیم که یک سلاح سریع و با قابلیت تغییر حالت بین تبر و شمشیر است.

کپکام به‌تازگی انتشار ویدیوهای کوتاه معرفی سلاح‌های بازی Monster Hunter Wilds را به پایان رسانده است و آخرین مورد آن به سلاح‌های Lance و Dual Blades اختصاص داشت. شرکت کپکام قرار است یک تریلر جدید و دموی قابل بازی از Monster Hunter Wilds را در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ ارائه دهد؛ Focus Mode احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی است که به بازی اضافه شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌صورت دستی تیرها و ضربات خود را هدف‌گیری کنند. دیگر نیازی به آماده‌سازی یک ضربه با شمشیر بزرگ و از دست دادن هدف به‌خاطر اینکه یک هیولا از پشت به شما حمله می‌کند نخواهید بود. Focus Mode زخم‌های روی بدن هیولاها را مشخص می‌کند و با ضربه زدن به این زخم‌ها می‌توانید آسیب بیشتری به هیولا وارد کنید.

Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای پی سی، PS5 و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-370901

برچسب ها