جستجو
رویداد ایران > رویداد > بهبودهای بصری Test Drive Unlimited در تریلر جدید نشان داده می‌شود

بهبودهای بصری Test Drive Unlimited در تریلر جدید نشان داده می‌شود

جدیدترین ویدیویی که از Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شده است به بهبودهای بصری بازی و فیزیک ارتقا یافته آن اختصاص دارد.

مدتی پیش شرکت نیکون اعلام کرد که بتای عمومی Test Drive Unlimited Solar Crown در آینده نزدیک برگزار می‌شود؛ اما این اتفاق هرگز رخ نداد. همچنین اعلام شد که بازی در حالت Quality با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و نگرانی‌های طرفداران را چندین برابر کرد؛ زیرا مقوله نرخ فریم در بازی‌های ریسینگ از اهمیت بالایی برخودار است.

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد که بهبودهای بصری بازی و پیشرفت‌های آن در مقایسه با گذشته را نشان می‌دهد. این بهبودها شامل گرافیک و نورپردازی بهتر، ارتقای فیزیک رانندگی، افزایش تراکم ترافیک و موارد دیگر است. حس سرعت نیز به طرز هیجان‌انگیزتری منتقل می‌شود.

همچنین داخل خودرو هم‌اکنون جزئیات بیشتری دارد و بازیکنان می‌توانند کمربند ایمنی و بازوهای خود را در حالت اول‌شخص مشاهده کنند. هنوز مشخص نیست که محتوای نمایش داده شده در این ویدیو تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند. بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بتای خصوصی آن نیز برای دارندگان نسخه‌های Silver Streets و Sharps Edition از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۶ الی ۹ شهریور ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست‌؟ آیا به موفقیت بازی Test Drive Unlimited Solar Crown امید دارید؟

منبع: zoomg-370885

برچسب ها