جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > متصرفان اراضی ملی در شیراز به کاشت و داشت درخت محکوم شدند

متصرفان اراضی ملی در شیراز به کاشت و داشت درخت محکوم شدند

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست فارس از محکومیت متصرفان اراضی منطقه حفاظت شده مله‌گاله شهرستان شیراز به کاشت و داشت درخت، خبر داد.

مجتبی یزدان‌پناه چهارشنبه 31 مرداد به خبرنگاران گفت: دادگاه هر یک از متصرفان اراضی منطقه حفاظت شده مله گاله را به انجام 540 ساعت خدمات عمومی رایگان و کاشت و مراقبت از 100 اصله نهال محکوم کرده است.

او با بیان اینکه افراد متخلف یاد شده مبادرت به حفر غیر قانونی چاه در منطقه ماله گاله و تصرف عدوانی اراضی این منطقه کرده بودند، افزود: براساس حکم دادگاه چاه حفر شده نیز پر و مسلوب المنفعه شد.

این مقام مسئول ضمن یادآوری اینکه حکم دادگاه زیر نظر مقام قضایی و با نظارت قاضی اجرای احکام کیفری شیراز، اجرایی خواهد شد، از قاطعیت دستگاه قضایی قدردانی کرد.

یزدان‌پناه گفت: "ماله گاله" از مناطق مهم تحت مدیریت محیط زیست است و هر گونه اقدام برای تصرف اراضی آن یا حفر چاه پیگرد قانونی دارد، متصرفین غیر قانونی باید بدانند هیچ تحرکی در این منطقه از چشم قانون دور نمی ماند.

این مقام مسئول افزود: تامین معیشت یا کسب درآمد یا هر دلیل دیگری برای تخریب اراضی در این منطقه پذیرفته نیست، دستگاه قضایی در برابر افراد سودجو مماشات نکرده و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب