جستجو
رویداد ایران > رویداد > نسخه Black Myth کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER معرفی شد

نسخه Black Myth کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER معرفی شد

شرکت چینی GALAX، نسخه Black Myth: Wukong Edition کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER را باحداکثر توان مصرفی ۳۶۶ وات معرفی کرد.

تاجایی که می‌دانیم، شرکت GALAX تاکنون دو مدل از کارت‌های گرافیک کاستوم شده خود را به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این برند معرفی کرده است که یکی از آن‌ها برپایه مدل ویژه‌ی RTX 4090D برای بازار چین و دیگری براساس پردازنده گرافیکی RTX 4070 انویدیا طراحی شدند. بنابراین تا قبل از این، هیچ صحبتی از مدل SUPER این کارت مطرح نبود.

اما حالا و بعد از عرضه بازی Black Myth: Wukong Edition، یک کارت گرافیک ویژه‌ی RTX 4070 SUPER با مضامین این بازی معرفی شده است که با برخورداری از یک پیکربندی سه اسلاته با سه فن خنک‌کننده که یکی از آن‌ها در سمت دیگر بدنه‌ی کارت گرافیک قرار گرفته است، طراحی سیستم خنک‌کننده Push-Pull را برای کاربران آن به همراه دارد. شاید یکی از جذاب‌ترین جوانب طراحی این کارت، تعبیه‌ی محل کانکشن برق آن در یک براکت کوچک مغناطیسی باشد که به زیبایی در ساختار آن مخفی شده است.

کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER Wukong یک کارت گرافیک اورکلاک شده‌ی کارخانه است که فرکانس عملکرد آن در حالت Performance Mode به ۲۶۷۰ مگاهرتز می‌رسد و به دلخواه کاربر در حالت سکوت در فرکانس ۲۶۱۰ مگاهرتز نیز کار می‌کند. این کارت از ۱۶ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 برخوردار است و هسته‌ی پردازشی آن از ۸۴۴۸ هسته‌ی CUDA بهره‌مند شده است.

یکی از ویژگی‌های قابل ذکر این کارت، توان مصرفی TDP آن است که در هردوحالت Performance و Silent به ۲۹۵ وات می‌رسد. اما حداکثر توان مصرفی آن تا ۳۶۶ وات نیز قابل تنظیم است که ۸۱ وات بیشتر از مدل رفرنس انویدیا است. همان‌طور که احتمالا حدس زده باشید، نسخه Wukong کارت گرافیک RTX 4070 SUPER فقط در چین عرضه خواهد شد و هنوز چیزی درباره قیمت آن گفته نشده است.

در ادامه برخی مشخصات فنی این کارت را ملاحظه می‌کنید:

    پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 4070 SUPER
  • تعداد هسته‌های CUDA: ا ۸۴۴۸ هسته
  • فرکانس بوست کلاک: ۲۶۷۰ مگاهرتز (حالت Performance Mode) و ۲۶۱۰ مگاهرتز (حالت Silence Mode)
  • ظرفیت حافظه: ۱۶ گیگابایت GDDR6
  • پهنای باند رابط حافظه گرافیکی: ۲۵۶ بیت
  • سرعت حافظه: ۲۱ گیگابیت برثانیه
  • پورت‌ها: ۳ پورت DisplayPoert 1.4a و یک پورت HDMI 2.1a
  • کانکشن برق: 12VHPWR
  • سیستم خنک‌کننده: Infinity Cooling System
  • توان مصرفی: ۲۹۵ وات (قابل تنظیم تا ۳۶۶ وات)

درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-370831

برچسب ها