جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بعد از ربع قرن تالارحافظ شیراز بهسازی می‌شود

بعد از ربع قرن تالارحافظ شیراز بهسازی می‌شود

بعد از ربع قرن که از ساخت تالار حافظ شیراز به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی این کلانشهر می‌گذرد، عملیات اجرایی برای بهسازی و نوسازی این مرکز آغاز شد.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، مجموعه فرهنگی حافظ با سابقه ۲۵ ساله، شامل تالار سبز با هزار صندلی، تالار مهر با یکصدصندلی و تالار غزل با یکصد صندلی، همراه با کافه کتاب و نگارخانه سرو و ۱۲ واحد مهمانسرا است.

کدام بخش‌های تالار حافظ نوسازی می‌شود؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: قرار است همه صندلی‌های مجموعه سه تالار سبز، مهر و غزل تعمیر و تعویض شود و موکت‌های تالار سبز نیز به طور کامل تعویض و تغییر خواهد کرد.

حمیدرضا قانعی افزود: وضعیت رنگ‌آمیزی و دکور اصلی تالار حافظ بهبود پیدا می‌کند و تلاش داریم تا وضعیت صوت و نور و تصویر تالار حافظ را بهینه کنیم.

او با بیان اینکه، نوسازی و تجهیز مهمانسراهای مجموعه تالار حافظ نیز در دستور کار است، گفت: این مهمان‌سراها برای برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی که “حافظ” میزبانی می‌کند، بسیار راهگشا است و می‌تواند خدمات اسکان ویژه مهمانان را پوشش دهد.

قانعی بازه زمانی اجرای طرح بهسازی و نوسازی تالار حافظ را حدود 2 ماه اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پیش‌بینی محقق شود.

 

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب