جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > قتل هولناک همسر و فرزند شیرخواره در تهران

قتل هولناک همسر و فرزند شیرخواره در تهران

مرد جنایتکار که همسر و نوزاد شیرخوارش را در تهران به قتل رسانده بود، در اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در استان تهران گفت: در پی وقوع قتل مادر ۱۹ ساله و دختر ۲ ماهه‌اش در منطقه بومهن با ضربات چاقو و خفگی، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار تیم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایران، وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد این قتل از سوی پدر خانواده که از اتباع بیگانه است رخ داده و متهم فرار کرده. پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی، با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای قاتل متواری در شهر اصفهان شناسایی و با دریافت نیابت قضایی با یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

صارمی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را که در یک باغ مخفی شده بود دستگیر کردند و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی پردیس انتقال دادند.

وی در خصوص علت و انگیزه قتل اظهار کرد: قاتل فرد ۲۸ ساله و از اتباع است که همسر خود را به علت مشکلات خانوادگی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس دختر شیرخوار ۲ ماهه خود را با فشردن گلو خفه کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک متواری، اما در نهایت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: fararu-765954

برچسب ها
نسخه اصل مطلب