جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > تامین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای هیئات و مواکب فارس

یک مسئول در جهادکشاورزی فارس اعلام کرد:

تامین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای هیئات و مواکب فارس

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تامین و تخصیص دو هزار و ۶۹۳ تن کالا برای هیات های عزاداری و مواکب اربعین تاکنون خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و نود تن کالا به هیات های عزاداری و بالغ بر ۶۰۳ تن تاکنون برای مواکب تامین و تخصیص یافته است.

سمیه سلیمی با اذعان به اینکه سهمیه اقلام هیئات مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی فارس توزیع شده است، گفت: این اقلام شامل هزار و ۱۲۵ تن شکر، ۶۴۹ تن برنج هندی، ۲۹۵ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد بوده است. 

به نقل از جهادکشاورزی فارس، سلیمی با بیان اینکه مواکب تا پایان مراسم اربعین فعالند و فرایند تامین و تخصیص کالا برای این دسته ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون توسط نماینده موکب داران استان فارس بیش از ۲۳۴ تن آرد، ۲۰۹ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن شکر، ۵۵ تن گوشت مرغ منجمد و پنج تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است. 

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: این مواد غذایی به منظور برپایی آیین‌های عزاداری ایام اربعین و توزیع نذورات و برپایی مواکب تامین و تخصیص یافته است.

به گفته وی؛ هرکیلوگرم برنج با قیمت مصوب ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد ۳۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

سلیمی اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی برای هیات های مذهبی و مواکب توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان متولی امر به طور جدی دنبال می شود و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب