جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کسب مقام سوم تیم cx بانوان فارس در مسابقات قهرمان کشوری

کسب مقام سوم تیم cx بانوان فارس در مسابقات قهرمان کشوری

تیم (CX) بانوان استان فارس در نخستین مسابقه قهرمان کشوری موفق به کسب جایگاه سوم شد.

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته CORE EXERCISE توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، مردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. 
 
در این رویداد که با حضور ۶۳ ورزشکار از ۲۱ استان سراسر کشور برگزار شد، تیم جزیره کیش مقام اول، تیم استان کرمانشاه مقام دوم و تیم بانوان استان فارس مقام سوم را کسب کردند.
 
تیم بانوان استان فارس با ترکیب زهرا کارگر از شهرستان شیراز، نیلوفر دانشور و الهه استواری از شهرستان مرودشت با سرپرستی و مربی‌‌گری سحر دستغیب پارسا در مسابقات حاضر شد. 
 
سرپرست هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس در این رابطه گفت: بعد از انتصاب محمدرضا زارع به عنوان مسئول کمیته cx استان با برنامه ریزی اتفاقات بسیار خوبی از جمله برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه ۳ بانوان در شیراز رقم خورد. 
 
محمدجوادکشاورز در ادامه افزود: مسابقه قهرمانی استانی این رشته در شهرستان مرودشت برگزار شد و نفرات برتر این مسابقه توانستند در مسابقه قهرمان کشوری خوش بدرخشند. 
 
کشاورز ضمن تشکر از زحمات زارع و دیگر اعضاء این کمیته بیان کرد که با فضا دادن به نیرو های جوان و حمایت از تلاش های آنها می توان آینده درخشان تری را برای این ورزشکاران این رشته متصور بود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب