جستجو
رویداد ایران > رویداد > تریلر فصل دوم Tulsa King بازگشت سیلوستر استالونه را نشان می‌دهد

تریلر فصل دوم Tulsa King بازگشت سیلوستر استالونه را نشان می‌دهد

سیلوستر استالونه دوباره و در نقش دوایت منفردی به سریال Tulsa King بازمی‌گردد.

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Tulsa King منتشر شده است و خبر از بازگشت دوباره سیلوستر استالونه به این درام جنایی و در نقش رئیس مافیا، دوایت منفردی می‌دهد. این تریلر نشان می‌دهد که منفردی به خیابان‌ها برگشته و به‌دنبال توسعه امپراطوری خود به کمک افراد خود در شهر تولسا است. سریال پادشاه تولسا علاوه‌بر سیلوستر استالونه شامل بازیگرانی مانند مارتین استار، جی ویل، مکس کاسلا، وینسنت پیاتزا، تاتیانا زاپاردینو، آنابلا سیورا، دامنیک، آندره‌آ سویج، گرت هدلاند و دانا دلانی هم می‌شود.

در فروردین ماه گفته شده بود که فرانک گریلو نیز قرار است به پادشاه تولسا بپیوندد. او قرار است نقش یکی از اوباش شهر کانزاس به‌نام بیل بویلاکوا را بازی کند. پخش فصل دوم سریال Tulsa King از تاریخ ۲۵ شهریور از شبکه پارامونت پلاس آغاز خواهد شد.

در خلاصه توضیحات رسمی این سریال آمده است: «دوایت منفردی ملقب به ژنرال، رئیس مافیای نیویورکی درست بعد از آزاد شدن از زندان بدون هیچ تشریفات خاصی توسط رئیسش به شهر تولسا در ایالت اکلاهما تبعید شد تا یک فروشگاه در این شهر تأسیس کند. بعد از اینکه فهمید خانواده‌اش خیلی به فکر خیر و صلاح او نیستند، تصمیم گرفت تا یک گروه از افراد دوست نداشتنی دور خود جمع کند تا بتواند یک امپراطوری از جرم و جنایت در شهری که برای او به‌اندازه یک سیاره جدید ناشناخته بود، تشکیل دهد.»

تماشای تریلر در یوتوب

منبع: zoomg-370752

برچسب ها