جستجو
رویداد ایران > رویداد > سریال Dark Matter برای فصل دوم تمدید شد

سریال Dark Matter برای فصل دوم تمدید شد

شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Dark Matter با بازی جوئل اجرتون و جنیفر کانلی برای فصل دوم خبر داده است.

پخش فصل اول سریال ماده تاریک از شبکه اپل تی وی پلاس ماه گذشته به پایان رسید و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این سریال علمی تخیلی مشخص شده است. اپل رسما اعلام کرد که سریال Dark Matter برای فصل دوم تمدید شده است. بااین‌حال اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و بلیک کراوچ، سازنده و شورانر سریال برای ساخت فصل دوم آن نیز باز خواهد گشت. کرواچ در بیانیه منتشر شده از استقبال بینندگان از این سریال تشکر کرد.

کراوچ همچنین توضیح داد که در زمان نوشتن فیلمنامه و فیلم‌برداری فصل اول آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که همچنان داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. سریال Dark Matter اقتباسی از رمانی به همین نام اثر بلیک کراوچ است که خود روی ساخت سریال نیز نظارت دارد. سریال ماده تاریک داستان یک فیزیکدان در شیکاگو را دنبال می‌کند که به یک نسخه دیگر از زندگی خود تبدیل می‌شود و او را مجبور می‌کند برای بازگشت به زندگی خود مبارزه کند تا از آسیب رساندن نسخه جایگزین خود به خانواده‌اش جلوگیری کند.

جوئل اجرتون در نقش جیسون دسن، جنیفر کانلی در نقش دنیلا دسن، آلیس براگا در نقش آماندا لوکاس، جیمی سیمپسون در نقش رایان هولدر، اوکس فگلی در نقش چارلی دسن، دایو اوکینی در نقش لیتون ونس، آماندا بروگل در نقش بلر آینا و بری یون در نقش داون لارنس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Dark Matter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال در ۹ قسمت تولید شده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌ها، زمان پخش یا بازیگران فصل دوم در دسترس نیست.

منبع: zoomg-370744

برچسب ها