جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > طعنه سلیمی نمین به سهم‌خواهی برخی اصولگرایان از پزشکیان

طعنه سلیمی نمین به سهم‌خواهی برخی اصولگرایان از پزشکیان

«بسیاری از نیرو‌های اصلاح‌طلب تندرو، خودشان را آماده کرده بودند که در مناصب قرار بگیرند، اما چنین زیاده‌خواهی‌هایی جواب نمی‌دهد و واکنش‌ها را بر می‌انگیزد. برخی از نیرو‌های اصواگرا و طیف رقیب آقای پزشکیان هم زیاده‌خواه هستند که فکر می‌کنند باید خواسته‌های آنان در دولت چهاردهم تامین شود، اما این تفکر منطقی نیست و رقیب آنان رأی آورده است.»

عباس سلیمی نمین گفت: برخی از نیروهای اصواگرا و طیف رقیب آقای پزشکیان هم زیاده‌خواه هستند که فکر می‌کنند باید خواسته‌های آنان در دولت چهاردهم تامین شود اما این تفکر منطقی نیست و رقیب آنان رأی آورده است.

به گزارش خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فرستادن سینگال منفی به جامعه با انتقادات زودهنگام به کابینه پیشنهادی پزشکیان، گفت: قطعا کار پسندیده‌ای نیست و امروز نیاز داریم یک نوع امید به آینده را تقویت کنیم. زمانی که دولت جدیدی روی کار می‌آید یک روح جدید در کالبد جامعه دمیده می‌شود؛ تخریب کردن آن هنر نیست و کمک کردن به آن، شرط عقل و شرط پایبندی به منافع ملی است.

بخش‌هایی از گفت و گوی سلیمی نمین را در ادامه می‌خوانید:

همه باید به او کمک کنیم. آقای پزشکیان به وعده خود مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی پایبند بود و این کار دشواری است. بسیاری از نیروهای اصلاح‌طلب تندرو، خودشان را آماده کرده بودند که در مناصب قرار بگیرند اما چنین زیاده‌خواهی‌هایی جواب نمی‌دهد و واکنش‌ها را بر می‌انگیزد.

برخی از نیروهای اصواگرا و طیف رقیب آقای پزشکیان هم زیاده‌خواه هستند که فکر می‌کنند باید خواسته‌های آنان در دولت چهاردهم تامین شود اما این تفکر منطقی نیست و رقیب آنان رأی آورده است.

دولت باید در مجموع با گرایش رئیس جمهوری باشد. رئیس جمهوری این وسعت نظر را از خودش نشان داد که افرادی را از هر گرایش جمع آوری کند تا بتوانند منافع ملی را در کابینه تقویت کنند. بر اساس منافع شخصی نباید به گونه‌ای عمل کرد که امیدواری مردم لطمه بخورد.

منبع: fararu-764689

برچسب ها
نسخه اصل مطلب