جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان >  اهمیت آموزش ایمنی در دوران کودکی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان

 اهمیت آموزش ایمنی در دوران کودکی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ضرورت آموزش ایمنی در دوران کودکی سخن گفت.

موسی الرضا صفری اظهار کرد: کودکان به اقتضای سنشان کنجکاو و به دنبال تجربیات جدید هستند ، بنابراین آموزش‌های اصول اولیه ایمنی و آتش‌نشانی و موضوعات دیگر در این حوزه، در زمان مناسب و اسرع وقت، هم برای دانش‌آموزان و هم نسلی که در آینده تربیت خواهند کرد، بسیار مهم است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اضافه کرد: اهمیت آموزش‌ در حوزه آتش‌نشانی به کودکان نشان و رعایت این اصول در زندگی روزمره به تربیت شهروندانی مسئولیت‌پذیر کمک می‌کند تا شاهد حوادث کمتری در جامعه باشیم.

وی در پایان گفت : آتش نشانی همیشه در زمینه آموزش کلیه مقاطع تحصیلی پیش قدم بوده و از درخواست های مدارس جهت بازدید از ایستگاه های آتش نشانی بخصوص پارک ایمنی کودک که فضای بسیار خوبی در زمینه آموزش کودکان دارد استقبال می کند.
 صفری بیان کرد: از مدیران مدارس درخواست می شود جهت هماهنگی و بازدید از پارک کودک و ایمنی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با آتش نشانی گرگان انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه دانش آموزان و کودکان مهد کودک به همراه مادرانشان در سرای محله کوی طهماسبی در ایستگاه شماره سه آتش نشانی واقع در خیابان چاله باغ حضور یافتند و از ایستگاه آتش نشانی و پارک کودک و ایمنی بازدید کردند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب