جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ناترازی برق در فصل تابستان؛ قطعی برق شهرک‌های صنعتی به دو روز افزایش یافت

مدیر کارخانه پاس پلاست شمال

ناترازی برق در فصل تابستان؛ قطعی برق شهرک‌های صنعتی به دو روز افزایش یافت

مدیر کارخانه پاس پلاست شمال که تولید کننده بطری آب آشامیدنی، نوشیدنی گازدار و بدون گازدار، شیر و لبنیات در شهرک صنعتی بندرگز گفت: ناترازی برق در فصل تابستان سبب شده تا تعطیلی اجباری ۲ روز در هفته برای تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان اعمال شود که برای جریان تولید بسیار خسارت‌زا است.

مجید شموشکی افزود: مطالبه تولید کنندگان از مسوولان مرتبط بخش برق، برنامه‌ریزی در حل ریشه‌ای برق موردنیاز بخش صنعت است.             

مدیر کارخانه یاس پلاست شمال در شهرک صنعتی بندرگز با اشاره به این که این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی، دارای ظرفیت ارزآوری است،پیشنهاد کرد از تولید کنندگان برای استفاده از ظرفیت پنل خورشیدی در تولید و تامین برق حمایت شود.

مدیر کارخانه پاس پلاست شمال تولید کننده بطری آب آشامیدنی، نوشیدنی گازدار و بدون گازدار، شیر و لبنیات در شهرک صنعتی بندرگز بیان کرد: اکنون این واحد تولیدی با ۱۰۰ نیرو، تولید خود را علاوه بر تامین نیاز داخل، به افغانستان هم صادر می‌کند.

وی ناترازی برق در فصل تابستان سبب شده تا تعطیلی اجباری ۲ روز در هفته برای تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان اعمال شود که برای جریان تولید بسیار خسارت‌زا است.

شموشکی تصریح کرد: ناترازی برق یکی از دغدغه‌های مهم واحدهای تولیدی و صنعتی گلستان برای فعالیت است و پایداری تولید را تحت تاثیر منفی خود قرار می‌دهد.

مدیر کارخانه پاس پلاست شمال بیان کرد: برطرف شدن این معضل به‌عنوان یکی از مطالبات دیرینه مدیران واحدهای تولیدی گلستان بوده در بازدید خبرنگاران از چند واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی بندرگز بار دیگر یادآوری شد.

 

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه یاس پلاست شمال


معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور ، در سفری که روز پنجشنبه 30 آذر 1402 به استان گلستان داشتند، از کارخانه یاس پلاست شمال واقع در شهرک صنعتی بندرگز نیز بازدید نمودند.

در این بازدید مدیر کارخانه یاس پلاست دربارۀ فرآیند تولید پریفرم PET، محصولات کنونی یاس پلاست شمال و ضرورت استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌های تولید به منظور بهره‌وری حداکثری توضیحات خود را ارائه نمودند.

در ادامه مدیرعامل یاس پلاست شمال درخصوص طرح توسعه این شرکت و همچین اهمیت حفظ سازوکارهای خرید مواد اولیه از بورس کالا برای رقابت سالم در بازار پیشنهادات خود را مطرح کردند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب