جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازیگران بیشتری به فیلم جنایی جدید دارن آرونوفسکی اضافه شدند

بازیگران بیشتری به فیلم جنایی جدید دارن آرونوفسکی اضافه شدند

سونی پیکچرز به‌تازگی مت اسمیت و لیو شرایبر برای حضور در فیلم Caught Stealing به کارگردانی دارن آرونوفسکی استخدام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم بعدی دارن آرونوفسکی اضافه شده‌اند. مت اسمیت، بازیگر سریال خاندان اژدها و لیو شرایبر، بازیگر سریال Ray Donovan دو بازیگر جدیدی هستند که قرار است پس از توافق با سونی پیکچرز در فیلم Caught Stealing به ایفای نقش بپردازند. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست. پیش از این حضور آستین باتلر در نقش هنک تامپسون، زوئی کراویتز و رجینا کینگ در فیلم Caught Stealing مشخص و اعلام شده بود.

فیلم بازداشت سارق داستان هنک تامپسون را دنبال می‌کند که بازیکن سابق بیسبال است و ناخواسته درگیر دنیای جنایتکاران و زیرزمینی نیویورک در دهه ۹۰ میلادی می‌شود و او حالا در حال مبارزه برای بقا در این دنیای کثیف و خشن است. دارن آرونوفسکی بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Pi، فیلم Requiem for a Dream، فیلم The Fountain، فیلم The Wrestler، فیلم Black Swan، فیلم Noah، فیلم Mother و فیلم The Whale شناخته می‌شود.

مت اسمیت این روزها بیشتر برای بازی در نقش دیمون تارگرین در سریل House of the Dragon شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به سریال The Crown، سریال Doctor Who، فیلم Last Night in Soho و فیلم Lost River اشاره کرد. لیو شرایبر این روزها بیشتر برای سریال Ray Donovan شناخته می‌شود و از کارهای اخیر او می‌توان به فیلم Asteroid City، سریال A Small Light، سریال Command Z و فیلم Golda اشاره کرد. سریال The Perfect Couple کار بعدی شرایبر است که ماه آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: zoomg-370720

برچسب ها