جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازیگر نقش اصلی زن فیلم He-Man مشخص شد

بازیگر نقش اصلی زن فیلم He-Man مشخص شد

کامیلا مندس قرار است نقش تیلا را در در فیلم He-Man بازی کند.

کامیلا مندس که بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش ورونیکا در سریال Riverdale از شبکه CW شناخته می‌شود، قرار است نقش تیلا را در فیلم لایواکشن استودیوهای آمازون MGM و Mattel Films از دنیای Masters of the Universe را بازی کند.

مندس در این فیلم درکنار نیکولاس گالیتزین که نقش هی‌ من را بازی می‌کند، به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم اقتباسی از برند محبوب اسباب‌بازی است که اولین‌بار در دهه ۱۹۸۰ معرفی شد. تراویس نایت، بنیان‌گذار شرکت استاپ‌موشن لایکا که کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings را نیز انجام داده بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

جزئیات داستان هنوز فاش نشده است اما ایده اصلی حول شخصیت پرنس آدام از سیاره اترنیا می‌چرخد که با کمک شمشیر قدرت خود به هی-من تبدیل می‌شود و قدرت‌ها و توانایی‌های فراانسانی کسب می‌کند. او به‌همراه متحدانش از سیاره دربرابر اسکلتور شیطانی و ارتش‌هایش دفاع می‌کند. تیلا فرمانده گارد سلطنتی و دخترخوانده Man-at-Arms، مخترع سلاح‌های خاندان سلطنتی است. در برخی از سریال‌های انیمیشنی او گاهی مشکوک شده که پرنس آدام همان هی-من قهرمان است و گاهی نیز رابطه عاشقانه‌ای با او داشته است.

فیلمنامه این فیلم پس از پیش‌نویس‌های اولیه‌ای که توسط دیوید کالاهام و برادران آرون و آدام نی نوشته شده بود، توسط کریس باتلر نوشته شده است. استودیوهای Escape Artists و Mattel Films تهیه‌کنندگان این فیلم هستند که قرار است در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ (۵ ژوئن ۲۰۲۶) اکران شود.

بازی در چنین پروژه‌ی پرمخاطب و با بودجه بالا آن هم در نقشی شناخته‌شده، یک موفقیت بزرگ برای کامیلا مندس محسوب می‌شود که دو هفته پیش همراه‌با بازیگرانی مانند کلارا روگارد، الکساندرا شیپ و کوینتسا سوئیندل برای این نقش تست داد. فیلم‌های Upgraded و Musica آخرین آثار مندس محسوب می‌شوند. او همچنین پیش‌تر و در سال ۲۰۲۲ با رابینسون در سریال Do Revenge شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود. پاییز امسال نیز او در نقش اصلی فیلم ترسناک I Know What You Did Last Summer ایفای نقش می‌کند.

منبع: zoomg-370707

برچسب ها