جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رحمتی: مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم/استقلال؟ درباره تیم خودم حرف می‌زنم

رحمتی: مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم/استقلال؟ درباره تیم خودم حرف می‌زنم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت اگر قرار باشد هجوم زیادی به ورزشگاه شهر قدس بیاوریم به‌زودی آن چمن را هم از دست خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر اظهار کرد: لیگ جدید آغاز شده است و تیم‌ها باید بهترین نتایج را بگیرند و تیم ملی با استفاده از بازیکنان لیگ به جام جهانی صعود کند. بازی اول است و همه تیم‌ها از هم شناخت دقیقی ندارند و چند هفته‌ای نیاز است تا تیم‌ها همدیگر را بشناسند.

او درباره شرایط هوادار و روند نقل و انتقالات این باشگاه گفت: ما مظلوم‌ترین تیم در لیگ هستیم و هیچ حامی‌ای نداریم. تمام تیم‌های لیگ از حمایت استانی بهره‌مندند و ما بچه سرراهی در استان هستیم که کار را سخت می‌کند. تیم‌های پیکان و سایپا را که حمایت خوبی داشتند، دیدید چه اتفاقی برایشان افتاد. تیم هوادار هم به عنوان تنها نماینده استان تهران بعد از سرخابی‌ها نیاز به حمایت دارد چون جوان‌های تهرانی می‌توانند با این تیم‌ها به فوتبال معرفی شوند و اگر قرار است این حمایت به دلیل عدم حمایت استانی از بین برود فوتبال کشور آسیب می‌بیند. ما سقف بودجه‌ای داشتیم که الان تمام شده است و فکر می‌کنم آن سقف را رد کردیم و عملا نمی‌توانیم خرید دیگری داشته باشیم. تیم من جوان است و به بازیکنان ایمان دارم و روزی در سطح اول کشور و تیم ملی بازی خواهند کرد. تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

رحمتی درباره سقوط تیم پیکان به دلیل جوانگرایی و در پاسخ به این سوال که آیا نگران سقوط نیست، گفت: من رقابت را دوست دارم و امیدوارم سهمیه لیگ برتر را بتوانیم حفظ کنیم. مطمئنم عملکردمان به گونه‌ای است که همگی ما را تحسین کنند.

او درباره وضعیت فعلی فوتبال کشور گفت: ما آمادگی لازم برای آغاز لیگ نداریم. سرمربی تیم ملی شرایط را در نظر می‌گیرد و دوست دارد از لیگ بازیکنان را بردارد و به او احترام می‌گذاریم. اگر قرار باشد در شرایط سخت لیگ را آغاز کنیم همین باعث می‌شود چهار تیم به استادیوم شهر قدس بروند و اگر قرار باشد چنین فشاری به این زمین جدید بیاید، فکر می‌کنم آنجا را هم خیلی زود از دست خواهیم داد. اینکه بخواهیم طبق قانون AFC قوانین را در نظر بگیریم کدام ورزشگاه ما استاندارد است که به خاطر دو عدد لامپ از ورزشگاه خودمان استفاده نکنیم.

رحمتی در پاسخ به این سوال که چرا در تیم ملی اسپانیا بازیکنی مثل یامال به صورت فیکس بازی می‌کند ولی در ایران این اتفاق نمی‌افتد اظهار کرد: اگر ساختار یک ساختمان را در نظر نداشته باشید می‌توانید ساختمانی چهل‌طبقه بسازید؟ مشکلات تیم‌های پایه و ساختاری همه در عدم جوانگرایی دخیل است. شنیدم در فوتبال پایه برای تست‌گرفتن از آنها پول دریافت می‌شود و همین است که سن فوتبالیست جوان در ایران ۲۴ سال است و تیم‌های پیکان و هوادار و ... که به آنها میدان می‌دهند هیچ عاقبتی جز شکست ندارند.

سرمربی هوادار درباره وضعیت استقلال گفت: در حال حاضر سرمربی هوادار هستم و درباره تیم خودم صحبت می‌کنم.

اگر جای امیر قلعه‌نویی بودید قبول می‌کردید که لیگ تا زمان آماده‌شدن ورزشگاه‌ها به تعویق بیافتد؟ رحمتی گفت: هر زمان که در جایگاه او بودم در این باره صحبت خواهم کرد.

منبع: khabaronline-1945558

برچسب ها
نسخه اصل مطلب