جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عاشق رونالدو هستم؛ آرین سلیمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

عاشق رونالدو هستم؛ آرین سلیمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس با اشاره به اینکه عاشق کریستیانو رونالدو هستم، در پاسخ به اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی، گفت: ول کنید آقا، دنبال شر هستید، فقط ایران.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرین سلیمی پس از شکست طلسم ۱۶ ساله تکواندو که با کسب مدال طلا در المپیک پاریس همراه شد و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای من خیلی روز قشنگی است و مدال طلای المپیک خیلی زیباست و از همه عزیزانی که کمک کردند، دعای مردم و لطف خداوند تشکر می‌کنم.

وی در مورد استقبال مردم از او، خاطرنشان کرد: دست همگی درد نکند واقعا انتظار چنین استقبالی را نداشتم و امیدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.

مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس در خصوص کسب مدال طلا در سن کم و نزدیک شدن به هادی ساعی، گفت: اگر قسمت شود و این مدال را تکرار کنم به آقای ساعی نمی‌رسم و جایگاه ایشان خیلی بالاست و این لطف خدا بود که توانستم به مدال طلا برسم و امیدوارم برای همه چنین روزی اتفاق افتد.

سلیمی در خصوص خوشحالی‌اش به سبک رونالدو بیان کرد: عاشق رونالدو هستم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه پرسپولیسی است یا استقلالی؟ اظهار کرد: دنبال شر هستید، آقا ول کنید تازه مدال را گرفته‌ایم، فقط ایران.

مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس درباره دیدار فینال که با مصدومیت انجام شد، عنوان کرد: شکستگی استخوان کف دست بود و یک مساله عادی است و در فینال با بی‌حسی بازی کردم.

258 258

منبع: khabaronline-1944797

برچسب ها
نسخه اصل مطلب