جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شکایت یک اتحادیه کارگری آمریکا از ترامپ و ایلان ماسک

شکایت یک اتحادیه کارگری آمریکا از ترامپ و ایلان ماسک

یک اتحادیه کارگری آمریکا به علت حمایت دونالد ترامپ و ایلان ماسک از اخراج کارگرانی که برای احقاق حق خود اعتصاب کردند، علیه آنها شکایت تنظیم نمود.

یک اتحادیه کارگری آمریکا به علت حمایت دونالد ترامپ و ایلان ماسک از اخراج کارگرانی که برای احقاق حق خود اعتصاب کردند، علیه آنها شکایت تنظیم نمود.

به گزارش تسنیم، اتحادیه کارگران خودرو، هوافضا و کشاورزی آمریکا از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات 2024 و ایلان ماسک به علت اقدام‌های غیرقانونی آنها برای تهدید و ارعاب کارگرانی که برای احقاق حق خود اعتصاب کرده بودند، شکایت کرد.

طبق اعلام این اتحادیه کارگری، اظهارات ترامپ و ماسک روز دوشنبه عصر در مقابل یک میلیون مخاطب در یک برنامه زنده اینطور بود که آنها از اخراج غیرقانونی کارگران اعتصاب کننده حمایت کردند.

این اتحادیه در ادامه تاکید کرد که بر اساس قانون فدرال آمریکا کارگران نمی‌توانند برای اعتصاب کردن اخراج شوند و تهدید کردن به این شکل طبق قانون روابط کار غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید

بزرگ‌ترین اعتصاب کارگری در تاریخ آمریکا در راه است

ترامپ در یک برنامه که به طور زنده از طریق شبکه اجتماعی ایکس پخش شد، به ماسک گفت: "شما وارد می‌شوید، بعد می‌گویید، می‌خواهید بروید؟ آنها اعتصاب می‌کنند... من نام شرکت را ذکر نمی‌کنم، اما آنها اعتصاب می‌کنند و شما می‌گویید، خوب است، همه رفته‌اند.

شون فین رئیس اتحادیه کارگری خودرو، هوافضا و کشاورزی آمریکا در واکنش به اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: وقتی می‌گوییم دونالد ترامپ بد ذات است، واقعا این را می‌گوییم. وقتی می‌گوییم ترامپ در برابر هر چیزی که اتحادیه ما از آن دفاع می‌کند، می‌ایستد، واقعا این را می‌گوییم.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ همیشه در مقابل کارگرانی که از خودشان دفاع می‌کنند، می‌ایستد و همیشه در کنار میلیاردرهایی مانند ایلان ماسک است که 45 میلیون دلار در ماه برای انتخاب شدن او کمک می‌کند.

فین تاکید کرد: هم ترامپ و هم ماسک از طبقه کارگر می‌خواهند که بنشینند و ساکت شوند و آشکارا به این موضوع می‌خندند. این منزجر کننده، غیرقانونی و مساله‌ای کاملاً قابل پیش بینی از این دو دلقک است.

 

منبع: etemadonline-671125

برچسب ها
نسخه اصل مطلب