جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > ۶ سوال مهم و کلیدی که فصل سوم «خاندان اژدها» باید به آن ها پاسخ دهد

۶ سوال مهم و کلیدی که فصل سوم «خاندان اژدها» باید به آن ها پاسخ دهد

از آنجایی که تنش بین سیاه جامگان و سبزجامگان در آخرین لحظات فصل دوم خاندان اژدها به اوج خود رسیده است، بسیاری از سوالات مخاطبان بی‌پاسخ باقی مانده است – و باید دید چه زمانی به آنها پاسخ داده می‌شود.

اپیزود پایانی فصل دوم سریال  House of the Dragon  مطمئناً بسیاری از درگیری‌هایی را که در هشت قسمت گذشته وجود داشت حل کرد، اما در نهایت در شرایطی که بینندگان مشتاقانه در انتظار شروع نبرد بین اژدهایان بودند، همه چیز را برای فصل سوم نگه داشت.

اگر جدول زمانی تولیدات گذشته شبکه HBO برای سریال هایی در این مقیاس به ما چیزی بگوید، واضح است که مخاطبان باید حداقل یک یا دو سال صبر کنند تا بفهمند چه اتفاقی برای همه شخصیت های وستروسی مورد علاقه اش می افتد.

از آنجایی که تنش بین سیاه جامگان و سبزجامگان در آخرین لحظات فصل دوم  خاندان اژدها  به اوج خود رسیده است، بسیاری از سوالات مخاطبان بی‌پاسخ باقی مانده است – و باید دید چه زمانی به آنها پاسخ داده می‌شود.

آیا رینا می تواند شیپ استیلر را رام کند؟

در همان مونتاژ پایانی و دراماتیک اپیزود هشتم فصل دوم خاندان اژدها، رینا تارگرین (فیبی کمپبل) نشان داده می‌شود که پس از یک سابقه طولانی در ناتوانی در ارتباط با اژدها، با اژدهای وحشی شیپ استیلر (گوسفند دزد) روبرو می‌شود.

در طول فصل دوم، می بینیم که رینا با ناتوانی اش در داشتن اژدهای خودش مشکل دارد، به خصوص پس از اینکه رینیرا تارگرین (اِما دارسی) از او می خواهد که دراگون استون را ترک کند تا از کوچکترین فرزندان او در آستانه جنگی بزرگ محافظت کند.

رینا در سفر خود در سراسر قلمرو، از یک اژدهای وحشی می شنود که در همان حوالی پرسه می‌زند و با شکار گوسفندان در ویل به ضیافت خود ادامه می دهد، و در پایان اپیزود می بینیم که رینا در تلاش است تا این اژدها را پیدا کند.

این اپیزود تنها نگاهی کوتاه به لحظه‌ای دارد که رینا برای اولین بار به شیپ استیلر نگاه می‌کند، اژدهایی که در افسانه‌های بزرگ تر ترانه ای از یخ و آتش گفته می شود که اژدهای بسیار خشنی بوده و رام کردن آن دشوار است.

اگرچه می‌توان پیش‌فرض‌هایی درباره وقایعی که پس از ملاقات اولیه آن‌ها رخ می‌دهد، داشت، اما هیچ‌کس نمی‌تواند با اطمینان بگوید که آیا رینا با موفقیت با این اژدها برقرار خواهد کرد یا این رویارویی به روشی بسیار تراژیک‌تر به پایان خواهد رسید.

رابطه بین رینیرا و میساریا به کجا خواهد کشید؟

پس از صحنه رابطه عاشقانه غافلگیرکننده بین رینیرا و میساریا (سونیا میزونو) در قسمت ۶ فصل دوم خاندان اژدها، بسیاری در این فکر بودند که سرنوشت رابطه عاشقانه نوپای بین دو بازیگر کلیدی تیم سیاه جامگان چه خواهد شد.

دو قسمت پایانی فصل دوم زمان زیادی را صرف کاوش این رابطه نکردند، در عوض تمرکز خود را به رابطه نه چندان خوشایند بین رینیرا و همسرش دیمون تارگرین (مت اسمیت) معطوف کرد. همانطور که در دیدار مجدد پرتنش آنها در هارنهال در قسمت پایانی نشان داده شد، به نظر می رسد که رینیرا و دیمون راه خود را به دیل یکدیگر پیدا کرده و قصد دارند این راه را ادامه دهند.

اگرچه این اصلاح رابطه بین رینیرا و دیمون ممکن است برای کمپین های جنگی شان مفید باشد، اما مطمئناً رابطه موثر و نزدیکی را که میساریا و ملکه سیاه جامگان در غیاب دیمون ایجاد کرده‌اند، پیچیده‌تر خواهد کرد.

با توجه به اینکه میساریا گذشته عاشقانه پر دردسر خود را با دیمون دارد، تعجب آور نخواهد بود که از رینیرا به خاطر اینکه بیشتر به راهنمایی شوهرش متمایل شده است تا او، خشمگین شود. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این سه می‌توانند با هم کار کنند تا رینیرا جایگاهش را بر تخت آهنین تضمین کند یا خیر.

در ادامه برای دیرون تارگرین و کریگان استارک چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

برخی از بینندگان ممکن است انتظار داشته باشند که در اپیزود پایانی با برخی از بازیگران کلیدی آینده در جنگ بین اژدهایان ملاقات کنند، اما در نهایت این سوال همچنان باقی ماند که چگونه و چه زمانی به این مبارزه ملحق خواهند شد.

اولین سکانس در فصل ۲ خاندان اژدها، بازگشت نوستالژیک خاندان استارک و وینترفل را نشان می داد، زمانی که شاهزاده جهریس ولاریون (هری کولت) با کریگن استارک (تام تیلور) ملاقات می کند تا او را به سمت اتحاد با رینیرا سوق دهد.

اگرچه این ممکن است یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های کل فصل دوم باشد، اما کریگن یا ارتش او دوباره به ما نشان داده نمی‌شود – ظاهراً حضور کوتاه او در مونتاژ پایانی آخر اپیزود هشتم نیز حذف شده است.

شخصیت دیگری که برای بخش زیادی از فصل دوم انتظار حضورش را می کشیدیم، دیرون تارگرین، سومین و کوچکترین پسر ویسریس تارگرین (پدی کانسیداین) و آلیسنت است که زندگی خود را به دور از درام های سیاسی رد کیپ، در اولدتاون گذرانده است.

علیرغم اینکه در نهایت تایید شد که هم او و هم اژدهایش تساریون در این فصل کاملاً زنده و سرحال هستند، طرفداران فقط در لحظات پایانی اپیزود هستم یک تصویر اجمالی به آن ها می بینند.

با توجه به اینکه این شخصیت‌ها می‌توانند کمک زیادی به آرمان های طرف هایی بکنند که به آن ها سوگند وفاداری یاد کرده اهند، فصل آینده نکات بیشتری را در مورد آنچه در آینده برای این دو سرباز جوان پیش می‌آید ارائه خواهد داد.

فرضیات در مورد اینکه چگونه بقیه جنگ سرنوشت ساز بین دو جناح رقیب از خاندان تارگرین را می توان از کتاب های مارتین استخراج کرد، زیاد است اما هیچ چیز در نسخه سریالی تضمین شده نیست. همانطور که انتظار برای فصل ۳ خاندان اژدها به طور رسمی آغاز می شود، نمی توان گفت که طرفداران چقدر باید منتظر پاسخ سوالات داغ خود باشند.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-201379

برچسب ها
نسخه اصل مطلب