جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم

تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم

تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:مقابل تیم مس سونگون ورزقان فقط برای قهرمانی به میدان می‌رویم و می‌جنگیم.
حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان افزود: هدف تیم ما پیروزی مقابل این تیم است و بی‌شک با تلاش بازیکنان برای این مهم در زمین بازی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او با اشاره به تاثیر تعطیلی تمرینات بر عملکرد بازیکنان به دلیل کرونا اشاره و اضافه کرد: بعد از ۹۰ روز استراحت تمرین کردن و بعد از ۱۲۰ روز مسابقه دادن کار سختی است، ولی بازیکنان ما بزرگ و حرفه‌ای هستند و در یک ماه گذشته که تمرینات آغاز شد بر روی استراحت، تغذیه و تمرین خود دقت لازم را داشتند.

او اظهارداشت: در دیدار فینال اصغر حسن‌زاده را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و محروم است، ولی سایر بازیکنان برای حضور در زمین بازی مشکلی ندارند.

بی‌غم افزود: بازی روز جمعه، چون میزبان هستیم، تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم و مطئمن باشید با تلاش بازیکنان به نتیجه پیروزی خواهیم رسید.

او تصریح کرد: از ابتدای فصل هدف باشگاه و تلاش بازیکنان نشان داد برای قهرمانی می‌جنگیم و روی این موضوع تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: سعی بازیکنان ما بر این است تا جایی که ممکن است مصدوم و محروم نشوند تا تیم ضرری کند و فکر کنم به مرز ۸۰ درصد آمادگی برای حضور در لیگ برتر رسیدند.


دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس فراوان قرار است در روز ۳۰ خرداد و به میزبانی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب