جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فعالیت ۳۵۴۱ بیمه شده در صنایع گیتی پسند اصفهان 

مدیرعامل هلدینگ صنایع گیتی پسند مطرح کرد

فعالیت ۳۵۴۱ بیمه شده در صنایع گیتی پسند اصفهان 

مدیرعامل هلدینگ صنایع گیتی پسند در نشستی با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر این مجموعه بدون بدهکاری به هیچ فرد و نهادی، کاملا به صورت خصوصی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل هلدینگ صنایع گیتی پسند که فرزند ناصر جنتی، بنانگذار اصلی این مجموعه است، در نشستی با اصحاب رسانه اشاره داشت: پس از آنچه در سال 1390 تحت عنوان ورشکستگی این مجموعه رخ داد  و مردم در تکاپوی بیرون آوردن و فروش سهام خود از گیتی پسند افتادند، نهایتا ۵۳۴ میلیارد تومان سرمایه مردم در آن سال که در این هلدینگ سرمایه‌گذاری شده بود تا سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان یعنی اصل پول با سود کامل به سرمایه‌گذاران پرداخت شد و در حال حاضر این مجموعه بدون بدهکاری به هیچ فرد و نهادی، کاملا به صورت خصوصی فعالیت می‌کند.  

 
صرف 10 درصد از درآمد گیتی پسند در حوزه مسئولیت اجتماعی 
علیرضا جنتی در پاسخ به روزنامه اصفهان امروز در خصوص فعالیت این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی بیان داشت: مجموعه‌ای به نام «میراث ناصر» به یادبود مرحوم ناصر جنتی، بنیان‌گذار و پدر معنوی گروه صنایع گیتی پسند تأسیس شده است که فعالیت خیریه‌ای دارد و درآمد آن صرف امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان می‌شود. ضمن اینکه از منابع هلدینگ صنایع گیتی پسند نیز 10 درصد درآمد صرف اقداماتی همچون آزادی زندانیان، باشگاه‌ ورزشی و تیم‌داری و مواردی نظیر شده است که ادامه هم دارد. مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند از وجود ۳۵۴۱ نفر بیمه شده در این مجموعه خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۳۷۷ تولید محصولات خود را در ۴ هزار متر زمین و دو میلیون تومان سرمایه‌گذاری آغاز کردیم که این مقدار اکنون به ۲۷ مجموعه تولیدی، ۴۲ شرکت ثبتی و ۲ هلدینگ زیرمجموعه‌مان رسیده است.  
 تامین 100 درصدی مواد اولیه از داخل کشور 
علیرضا جنتی با بیان اینکه تمام و ۱۰۰ درصد مواد اولیه محصولاتمان را از مواد اولیه داخلی تأمین می‌کنیم، اظهار داشت: ۶۰ درصد کل نیاز کشور در بخش ساختمان توسط صنایع گیتی پسند تأمین می‌شود البته قطعی برق مشکلات و محدودیت‌های زیادی برای ما ایجاد کرده است و علی‌رغم استفاده از ژنراتور، تولید همچنان کاهشی است بنابراین امید است با تعامل با توانیر این بتوان این معضل را رفع کرد.  
او از ایجاد ۳ نیروگاه خورشیدی در شیراز، یزد و سیرجان خبر داد که ظرفیت تولید مجموعا ۳۰ مگاوات برق را به وجود آورده است و به‌واسطه انتقال برق به شبکه تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار هستیم. جنتی با اشاره به این مطلب که ۵۰۰ نماینده فروش و ۶ هزار عامل فروش در سراسر کشور برای گروه صنایع گیتی پسند فعالیت می‌کند و باشگاه مجریان گیتی‌پسند ویژه تأسیساتی‌های آب و فاضلاب است که اکنون ۴۰ هزار نفر در آن عضو هستند، اظهار کرد: بنا داریم در آینده نزدیک باشگاه‌های ویژه خود را تا نصابان درب، فروشندگان و نمایندگان فروش، مهندسان، کارکنان، تأمین‌کنندگان و گروهی نظیر این‌ها توسعه دهیم.  

 
ترکیه؛ پل ارتباطی گیتی پسند با اروپا 
او تصریح کرد: ارتباط گروه صنایع گیتی‌پسند با کشورهای سراسر دنیا از طریق صادرات با برند ترکیه‌ای است به‌این‌ترتیب که شرکت در این کشور محصولات موردنیاز خود را به ما سفارش می‌دهد. ضمن اینکه در مهندسی معکوس و بومی‌سازی تولید تا جایی پیش‌رفتیم که مثلا سال ۸۹ برای تولید لوله‌های پنج لایه که یکی از جدیدترین نسل‌های لوله پلیمری بوده و به طلای پلیمر جهانی شهرت دارد تنها یک خط تولید از چین خریداری کردیم و ۳ ماه بعد این خط را با مواد داخلی خودمان تولید کردیم.  
مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند با اشاره به این آمار که سال ۱۴۰۲، ۳۰ میلیون قطعه از یکی از شرکت‌های صنایع گیتی پسند تولید و خارج شد گفت: در سال‌های اخیر ۱۵ میلیون متر لوله تولید و به عرضه شده است.  
او با اشاره به همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: ۸ نفر نخبه که ۴ نفر نیز خانم هستند در دانشگاه‌ها شناسایی شدند که در حال حاضر در آزمایشگاه‌های صنایع گیتی پسند مشغول به فعالیت هستند و محصولات جدید و کاربردی در بخش صنعت ساختمان ارائه و تولید می‌کنند.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب