جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > برای سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی 30 پیش‌رویداد پیش‌بینی شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس:

برای سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی 30 پیش‌رویداد پیش‌بینی شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از پیش‌بینی نزدیک به 30 پیش رویداد فرهنگی، هنری و آموزشی ویژه برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در این استان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز 22 مردادماه 1403 گفت: سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی آبان ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های قبل از برگزاری این رویداد مهم چندین پیش رویداد و همایش در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در حال حاضر و طبق پیش‌بینی‌ها نزدیک به 30 پیش رویداد فرهنگی، آموزشی و هنری طراحی‌شده که تا قبل از برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای در سطح استان و شهر شیراز اجرا خواهد شد.

ثابت اقلیدی گفت: این پیش رویدادها باهدف آشنایی، بیشتر علاقه‌مندان به مباحث میراث فرهنگی و گردشگری و البته شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه تخصصی به عموم مردم است.

وی افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی آیین‌های محرم و عاشورایی، اجرای کارگاه‌هایی آموزشی با موضوع داستان، عکاسی، مرمت و ... برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع‌دستی و رونمایی از کتاب و ... ازجمله پیش رویدادهای است که طی 2 ماه آینده در سطح استان برگزار می‌شود.

ثابت اقلیدی ادامه داد: هم‌اکنون دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در خانه نصیرالملک فعال است زمان ومکان اجرای پیش رویدادی این جشنواره به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب