جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > خط تولید «کاتتر شریانی» در شیراز افتتاح شد

خط تولید «کاتتر شریانی» در شیراز افتتاح شد

خط تولید «کاتتر شریانی» با حضور مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در شیراز افتتاح شد.

آیین افتتاحیه خط تولید مستقل کاتتر شریانی با حضور مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، رئیس اداره ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه و جمعی از مدیران استانی و دانشگاهی برگزار شد.

دکتر «سعیدرضا شاهمرادی» مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو کشور در ابن آیین با تاکید بر حمایت از تولید داخلی، گفت: در حوزه سلامت به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی پیشرفت های بسیار خوبی را شاهد هستیم که جا دارد از این مجموعه دانش‌بنیان که دغدغه آن، سلامت مردم و تلاش برای دسترسی آسان‌تر جامعه پزشکی و بیماران به اقلام موردنیاز است، قدردانی کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش نخبگان گفت: به طور معمول، مجموعه‌های دانش‌بنیان را افراد نخبه، دلسوز و طرفدار رشد و اعتلای کشور تشکیل می دهند و حمایت از این مجموعه‌ها، سرمایه‌گذاری درازمدت برای کشور است.

دکتر «محمدجواد راعی» افزود: با افتتاح این خط تولید گام بلندی در راستای کاهش واردات و صرفه جویی 50 تا 90 درصدی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی استان خواهیم داشت.

به گزارش رویدادایران؛«کاتتر شریانی» ابزاری است که در داخل شریان بیمار قرار داده شده و اغلب در بخش های مراقبت های ویژه یا در حین بیهوشی برای پایش فشار خون به صورت لحظه‌ای استفاده می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب