جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی >  قتل ریحانه عامری توسط پدرش در کرمان/ دختری که دیر به خانه رسید و پدرش او را کشت!

 قتل ریحانه عامری توسط پدرش در کرمان/ دختری که دیر به خانه رسید و پدرش او را کشت!

 قتل ریحانه عامری توسط پدرش در کرمان/ دختری که دیر به خانه رسید و پدرش او را کشت!
دختر ۲۲ ساله کرمانی به نام ریحانه عامری با سرنوشتی شبیه به رومینا اشرفی و در قتل ناموسی توسط پدرش با ضربات تبر به قتل رسید. جرم ریحانه فعالیت در شبکه‌های مجازی و بهانه کشتن‌اش دیر به خانه رسیدن بود. البته ریحانه عامری که توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد ۳ سال پیش هم تا حد مرگ پیش رفته بود.
روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه رفتن خواهر ریحانه عامری به خانه پدری اش در کرمان راز قتل دختر ۲۲ ساله را فاش کرد.
 
هیچ کس در خانه نبود که خواهرش با وضعیت نامرتب قالی‌ها مواجه شد و وقتی پدر آشفته به خانه برگشت و سریع خارج شد مادر ریحانه عامری از مرکز تعویض پلاک برگشت و حرفی زد که گره قتل فجیع را فاش کرد.
 
خواهر ریحانه عامری در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره‌ای آشفته و لباس‌های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.
 
مادر گفت شب گذشته ریحانه ساعت ۲۳:۳۰ به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و ریحانه به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می‌کشد.
 
همین نگرانی باعث شد خواهر دختر ۲۲ ساله کرمانی داخل اتاق ریحانه عامری برود و زیر لباس‌های به هم ریخته خانه با خون روبرو شود.
 
راز قتل ریحانه عامری توسط پدرش فاش شد
پلیس خیلی زود پدر ریحانه عامری را بازداشت کرد و اعتراف به قتل دختر ۲۲ ساله کرمانی با تبر کرد. او در بیابان‌های روستای اختیار آباد دست به این قتل زده بود.
 


قتل دختر توسط پدر عصبانی/خبر کشتن دختر با تبر تکذیب شد
پلیس استان کرمان، خبر کشتن دختر با تبر را در کرمان تکذیب کرد.
 
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، شب گذشته اختلاف خانوادگی میان پدر و دختر25 ساله اش موجب شد تا پدر هنگام عصبانیت، با ضربه میله آهنی که به سر دختر جوان خود زده بود، وی را به قتل برساند.
 
قاتل هم اکنون در بازداشت پلیس است.
 
 
برچسب ها
نسخه اصل مطلب