به گزارش اکوایران، فعالین بازار خودرو، انتظار برای نهایی شدن کابینه دولت چهاردهم را عامل اصلی افت قیمت در بازار خودرو و سایر بازارها می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که با مشخص شدن کابینه، شاهد تغییراتی در بازار باشیم.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد نسبت به سه‌شنبه گذشته (پیش از تعطیلات) «هایما S7پلاس»  بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهش 20 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «پژوi 207اتوماتیک TU5P» هر دو کاهش 9 میلیون تومانی در بازار داشتند. از سوی دیگر امروز «تارا اتوماتV2» و «اطلس» هم افتی 5 میلیونی در بازار داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس 6 دنده توربو»، «پژوi 207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس 6 دنده توربو» در بازار امروز 910 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت « پژوi 207اتوماتیک TU5P» هم 881 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 9 میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7پلاس» هم کاهشی 20 میلیونی در بازار داشت و یک میلیارد و 620 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی 5 میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار 622 میلیون تومان قیمت خورد کاهش 622 میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم امروز و 845 میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.