جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > خودروی این افراد با تخلف ۵ میلیونی هم توقیف نمی‌شود

خودروی این افراد با تخلف ۵ میلیونی هم توقیف نمی‌شود

احمدرضا رادان گفت: امسال از زائران اربعینی درخواست شده است تا به دلیل کم بودن تعداد وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه شخصی به مرز‌های ۷ گانه مراجعه کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: همان طور که در طرح‌هایی مانند طرح نوروزی و تابستانه با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز انجام دهند برخورد می‌شود در بازه اربعین هم اگر راننده‌ای مرتکب تخلف شود با او برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: این وعده را به زائران اربعینی می‌دهم که خودرو‌هایی که در راه مسیر‌های ۷ گانه مرز‌های زمینی و یا فرودگاه هستند به دلیل خلافی بالای ۵ میلیون تومان توقیف نمی‌شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان مساعدت و عدم توقیف خودروی زائران اربعینی به دلیل داشتن خلافی بالاتر از ۵ میلیون تومان وجود دارد؛ اظهار کرد: امسال از زائران اربعینی درخواست شده است تا به دلیل کم بودن تعداد وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه شخصی به مرز‌های ۷ گانه مراجعه کنند.

رادان افزود: به همین دلیل این وعده را به زائران اربعینی می‌دهم که خودرو‌هایی که در راه مسیر‌های ۷ گانه مرز‌های زمینی و یا فرودگاه هستند به دلیل خلافی بالای ۵ میلیون تومان توقیف نمی‌شوند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: البته این مساعدت تنها در بازه اربعین و تنها در جاده‌های منتهی به مرز‌های ۷ گانه است.

بر اساس این خبر، رئیس پلیس راهور پیش‌تر اعلام کرده بود: همان طور که در طرح‌هایی مانند طرح نوروزی و تابستانه با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز انجام دهند برخورد می‌شود در بازه اربعین هم اگر راننده‌ای مرتکب تخلف شود با او برخورد خواهد شد.

منبع: fararu-762336

برچسب ها
نسخه اصل مطلب