جستجو
رویداد ایران > رویداد > کارگردان Dragon Age: The Veilguard از شکست Anthem عبرت گرفته است

کارگردان Dragon Age: The Veilguard از شکست Anthem عبرت گرفته است

کارگردان Dragon Age: The Veilguard اعتقاد دارد شکست بازی Anthem به بایوور فهماند باید روی نقاط قوت خود تمرکز کند.

جان اپلر، کارگردان خلاق بازی Dragon Age: The Veilguard در مصاحبه‌ای جدید با مجله Edge توضیح داد اگرچه بسیاری از جنبه‌های بازی Anthem را دوست داشت، اما احساس می‌کند توسعه یک بازی آنلاین و چندنفره با ذات و نقاط قوت استودیو بایوور سازگار نیست.

اپلر دراین‌باره توضیح داد: «ما استودیویی هستیم که همیشه حول محور روایت داستان و نقش‌آفرینی بازی ساخته‌ایم. من به چیزهای زیادی از بازی Anthem افتخار می‌کنم. بااینکه حدود یک سال و نیم را مشغول توسعه آن بودم، اما نهایتا می‌دانستیم در حال ساخت یک بازی با تمرکز بر محتوایی هستیم که در آن تخصص نداریم.»

اپلر در ادامه خاطرنشان کرد بسیاری از توسعه‌دهندگان به‌دلیل مهارتشان در توسعه ماجراجویی‌های تک‌نفره و داستانی به بایوور پیوسته بودند؛ در نتیجه این افراد نتوانستند بهترین عملکرد خود را با عرضه بازی Anthem به نمایش گذارند.

کارگردان خلاق Dragon Age: The Veilguard افزود: «برای من و تیم بایوور بزرگ‌ترین عبرت این بود که بدانیم در توسعه چه چیزی خوب هستیم و تمرکزمان را روی آن دوچندان کنیم. نباید به خودمان سخت بگیریم و تلاش کنیم کاری که در آن تخصصی نداریم را انجام دهیم. بسیاری از افراد به بایوور آمده‌اند تا بازی‌های نقش‌آفرینی تک‌نفره و داستانی بسازند.»

بازی Dragon Age: The Veilguard قرار است اواخر ۲۰۲۴ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود.

منبع: zoomg-370545

برچسب ها