جستجو
رویداد ایران > رویداد > تریلر نهایی بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

تریلر نهایی بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

دو روز پیش اعلام شد که مراحل ساخت Black Myth: Wukong به پایان رسیده است و هم‌اکنون تیم سازنده تریلر نهایی این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشتند.

لحظاتی پیش استودیوی گیم ساینس تریلر نهایی بازی Black Myth: Wukong را منتشر کرد. این تریلر شامل مبارزات مختلف، صحنه‌های داستانی و همچنین مراحل و شخصیت‌های جدیدی است که قبلا دیده نشده‌اند. در انتهای این مطلب می‌توانید به تماشای ویدیوی مورد بحث بپردازید.

بازی Black Myth: Wukong با نمایش‌های قبلی توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی باقی نمانده است، هیجان زیادی برای تجربه آن در میان طرفدارها وجود دارد. چندی پیش نیز سازندگان بازی گفته بودند که Black Myth: Wukong به بازی‌های God of War شباهت بیشتری خواهد داشت.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد و در زمان نامعلوم دیگری برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی با آنریل انجین ۵ توسعه یافته است و در زمان عرضه از فناوری‌های Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا به موفقیت بازی Black Myth: Wukong امید دارید؟

منبع: zoomg-370517

برچسب ها