جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > گفت‌و‌گوی آذری جهرمی با فرماندهان فراجا درباره برخورد خشن ماموران گشت ارشاد با ۲ دختر نوجوان

گفت‌و‌گوی آذری جهرمی با فرماندهان فراجا درباره برخورد خشن ماموران گشت ارشاد با ۲ دختر نوجوان

«محمدجواد آذری جهرمی» به انتشار فیلم برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد با دو دختر نوجوان واکنش نشان داد و پستی جدید منتشر کرد.

به گزارش شبکه شرق، «محمدجواد آذری جهرمی» در واکنشی جدید به برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد (طرح نور)، با دو دختر نوجوان سر حجاب در خیابان وطن‌پور تهران گفت: «با دو تن از فرماندهان فراجا در باب فیلم منتشرشده در فضای مجازی صحبت کردم.»

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در دولت حسن روحانی و از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان از گفت‌وگو با دو فرمانده فراجا پس از انتشار فیلم و اخبار برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد با دو دختر نوجوان، خبر داد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در این خصوص، در کانال تلگرامی خود نوشت: «دیروز با دو تن از فرماندهان فراجا در باب فیلم منتشرشده در فضای مجازی صحبت کردم.

رویکرد آن‌ها در خصوص این رخداد، خارج از قاعده بودن آن در اجرای قانون و تاکید بر نادرست بودن برخورد و ارجاع آن به بازرسی برای رسیدگی به تخلف مزبور بود.

پیشنهاد کردم حالا که این رویکرد مثبت در فراجا وجود دارد، اولا نتیجه رسیدگی سریعا به اطلاع عموم مردم برسد و همچنین نمایندگان ارشدی از سوی فراجا، از خانواده دختر‌ها و همچنین افکار عمومی، دلجویی کنند.

پلیس، ضامن امنیت عمومی کشور است و رویکرد‌های تقابل ایجادکننده بین پلیس و مردم حتما به سود کشور نیست.»

منبع: sharghdaily-939409

برچسب ها
نسخه اصل مطلب