جستجو
رویداد ایران > رویداد > با انتشار تریلری از بازی Descenders Next رونمایی شد

با انتشار تریلری از بازی Descenders Next رونمایی شد

ساعاتی پیش با انتشار یک تریلر از بازی Descenders Next و سال انتشار آن رونمایی شد.

Descenders Next با انتشار تریلری معرفی شد و شرکت نو مور روباتس اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۵ میلادی منتشر خواهد شد. Descenders Next دارای ورزش‌های مختلفی است که هم اسنوبورد و هم دوچرخه‌سواری کوهستان را شامل می‌شود. ویدیوی امروز تصاویر نسخه آلفای هر دو ورزش را به نمایش می‌گذارد.

استودیوی سازنده تایید کرده است که هر ورزش با بیوم خاص خود همراه خواهد شد و نقشه‌های هر بیوم دارای مسابقات مهیج و چالش‌های متعدد خواهد بود. ویدیوی مورد بحث همچنین تأیید می‌کند که بازی Descenders Next در زمان عرضه دارای بخش چندنفره خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در لابی‌های آن گروه تشکیل دهند.

بخش انفرادی بازی نیز از رو اول در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. شرکت نو مور روباتس همراه‌با انتشار تریلر در بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما چندین جلسه آزمایشی را در ماه‌های آینده برگزار خواهیم کرد و بازیکنان می‌توانند هم‌اکنون برای شرکت در آن‌ها ثبت نام کنند. همچنین Descenders Next در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت و قابل بازی خواهد بود.»

در تریلر تنها به رایانه‌های شخصی و سرویس گیم پس اشاره می‌شود و مشخص نیست که Descenders Next برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد یا خیر. بازی اورجینال Descenders در سال ۲۰۲۳ به سرویس اشتراکی مایکروسافت پیوست. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی مورد بحث بپردازید:

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370488

برچسب ها