جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > امیدوارم باشگاه ها بیشتر کمک کنند/ فدراسیون در حال هزینه کردن است

امیدوارم باشگاه ها بیشتر کمک کنند/ فدراسیون در حال هزینه کردن است

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: سرامیه و انرژی برای بعضی بازیکنان جوان از سوی فدراسیون گذاشته شده است اما گاهی نمی تواند از آن استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در آستانه سفر تیم فوتبال جوانان ایران به چین گفت: در اردو هستیم و چند ساعت دیگر به مقصد چین پرواز می‌کنیم. دو بازی دوستانه با زیر ۲۰ سال چین باید انجام دهیم. تدارکات لازم انجام شده اما متأسفانه بسیاری از باشگاه‌ها بازیکنانی که در عرض دو و نیم تا سه سال گذشته تربیت کردیم اجازه ندادند برای این اردو بیایند. این در حالی است که بازی‌ها شروع نشده است و باشگاه‌ها فقط خودشان را آماده می‌کردند و بچه‌های ما آماده بودند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان با ابراز نارضایتی از عدم همکاری باشگاه‌ها تاکید کرد: فکر می‌کنم این دو بازی می‌توانست برای آنها بسیار مثمر ثمر باشد و همین طور برای باشگاه‌هایی که آنها را به خدمت گرفته‌اند.

او افزود: بعضی اوقات، سرمایه، انرژی و وقتی که برای بازیکنان توسط فدراسیون گذاشته شده اما نمی‌توانیم از سرمایه گذاری که انجام شده برای کشورمان که تیم ملی قوی داشته باشیم، استفاده کنیم. دلایلش را باید باشگاه‌ها اعلام کنند، هنوز بازی‌ها شروع نشده البته می‌توانند بگویند آماده سازی و هماهنگ کنیم. امیدوارم این بازیکنان در این باشگاه‌ها بازی کنند اما اگر بازی نکنند اما اگر نتوانیم از بازیکنانمان استفاده کنیم و فقط در شرایط خاص آنها را به ما بدهند مجبوریم بازیکنان دیگر را تعلیم دهیم.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: زمان بسیار کم است و باید همه همراه شویم تا تیم ملی قوی‌تری را داشته باشیم. در هر صورت با ۱۴، ۱۵ بازیکن داخل زمین می‌رویم به غیر از گلر، ۴ دروازه‌بان داریم که ۱۹ نفر هستیم که باید ۲۳ می‌بودیم. در هر صورت بازیکنانی که از دو، سه سال گذشته با ما بودند به تعداد انگشتان یک دست هم نیستند و بازیکنان جدیدی را آورده‌ایم که آنها را امتحان کنیم. اولاً بازیکنان جدید را ببینیم و باید برای هماهنگی می‌رفتیم اما نقصان بزرگی بود.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران با تکرار این موضوع تاکید کرد: بازیکن ندادن به ما تحمیل شد و امیدوارم باشگاه‌ها بیشتر به تیم ملی کمک کنند و اجازه دهند تیم ملی با تمام نفراتش برود و باعث افتخار کشور شود.

منبع: mehrnews-6187053

برچسب ها
نسخه اصل مطلب