جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > عصبانیت کیهان از حضور ظریف در دولت؛ آقای پزشکیان با این انتصابات آبی برای اقتصاد گرم نمی‌شود

عصبانیت کیهان از حضور ظریف در دولت؛ آقای پزشکیان با این انتصابات آبی برای اقتصاد گرم نمی‌شود

روزنامه کیهان از انتصابات رئیس‌جمهوری عصبانی شده و نوشته است: آقای پزشکیان! با این انتصابات آبی برای اقتصاد گرم نخواهد شد.

روزنامه کیهان از انتصابات رئیس‌جمهوری عصبانی شده و نوشته است: آقای پزشکیان! با این انتصابات آبی برای اقتصاد گرم نخواهد شد.

به گزارش کیهان، امروز اولویت اول در مسائل کشور، اقتصاد است و اقتصاد عرصه کارزار دشمن است. در چنین شرایطی لازم است افرادی که به عنوان معاون اجرائی و معاون راهبردی رئیس‌جمهور منصوب می‌شوند نیز آگاهی و اشراف لازم را بر عرصه اقتصاد و مسائل و مشکلات آن و نیز راه‌حل‌ها داشته باشند. افراد منصوب شده اخیر چه توانایی و احاطه‌ای در این عرصه دارند؟

این روزنامه افزوده است: این در حالی است که رئیس‌جمهور دغدغه حل مشکلات اقتصادی را دارد و بر مدیریت تورم تأکید کرده است. پزشکیان عزم خود را برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم، مورد تصریح قرار داده است. لازمه پیشرفت اقتصادی، فعال کردن ظرفیت‌های فراوان درونی کشور و جهش تولید است. کشور زمینه‌های متعدد برای شکوفایی اقتصادی دارد و از افرادی که درک درستی از این عرصه ندارند، آبی برای اقتصاد گرم نخواهد شد.

 

منبع: etemadonline-669863

برچسب ها
نسخه اصل مطلب