جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > هدیه روز خبرنگار به زودی واریز می‌شود

هدیه روز خبرنگار به زودی واریز می‌شود

معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه روز خبرنگار در روز‌های آتی به حساب خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور واریز می‌شود.

فرشاد مهدی‌پور اظهار داشت: امسال یک هدیه نقدی برای خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه که از سه چهار سال پیش این هدیه سنت بوده، در نظر گرفته شده است. رقم این هدیه ۵۰۰ هزار تومان است و کار‌های آن انجام شده و در دو سه روز آینده به حساب خبرنگاران واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: امیدواریم این هدیه قبل از روز خبرنگار به حساب خبرنگاران واریز شود.

مهدی‌پور همچنین درباره این‌که آیا هدیه دو میلیون تومانی که سال گذشته به حساب خبرنگاران واریز شد، امسال نیز مشمول خبرنگاران می‌شود؟ گفت: سال گذشته فقط یک بار هدیه آقای رئیس جمهوری بود، اما این ۵۰۰ هزار تومان عددی است که وزارت فرهنگ برای خبرنگاران در نظر گرفته و در ۶ سال گذشته در این روز‌ها مرتبا پرداخت می‌شده است.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: با مساعدت و همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال هم اینترنت خبرنگاری در نظر گرفته شده است و امروز هم اخبار آن اطلاع‌رسانی شد؛ آن چیزی که همراه اول اعلام کرده و دیگر اپراتور‌ها هم این هدیه را در نظر گرفته است.

وی گفت: فکر می‌کنیم ۳۰ هزار نفر از خبرنگاران شامل این هدیه می‌شوند. این هدایا شامل کسانی است که پرونده‌های آنان در‌ای رسانه ثبت شده است و دیگر گروه‌های رسانه‌ای مانند مدیران مسوول رسانه‌ها هم مشمول هدیه اینترنت هستند و در دو سه روز آینده با همت وزارت ارتباطات به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استان‌ها هم، تعداد قابل توجهی برنامه برای روز خبرنگار دارند و آیین‌های تقدیر از خبرنگاران برگزار می‌شود.

مهدی پور گفت: دستگاه‌های بزرگ در تهران هم از فردا جلسات تقدیر برای حوزه خبرنگاران برگزار می‌کنند و در بخش‌های مختلف هم انجام خواهد شد. امسال هم روز خبرنگار پرشوری خواهیم داشت.

منبع: fararu-760760

برچسب ها
نسخه اصل مطلب