جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شکست رئال مادرید در الکلاسیکوی دوستانه آمریکا

شکست رئال مادرید در الکلاسیکوی دوستانه آمریکا

تیم فوتبال بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل بر رئال مادرید غلبه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی، بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) چند مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازی رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل و در دیداری دوستانه در ورزشگاه مت‌لایف واقع در شهر ایست روترفورد از ایالت نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند.

در این بازی که پس از گذشت 9 دقیقه به دلیل شرایط بد جوی (رعد و برق و بارندگی شدید) با تصمیم داور متوقف شد و پس از گذشت بیش از یک ساعت با بهتر شدن وضعیت جوی ادامه پیدا کرد، بارسلونا در دقایق 42 و 54 توسط پائو ویکتور به گل رسید و تنها گل کهکشانی‌ها را نیکو پاس در دقیقه 82 به ثمر رساند.

در دیدار دوستانه دیگر، منچستریونایتد و لیورپول در ایالت کارولینای جنوبی به مصاف هم رفتند که این شاگردان آرنه اشلوت بودند که با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند. لیورپول توسط فابیو کاروالیو (10)، کورتیس جونز (36) و کونستانتینوس سیمیکاس (61) به گل رسید.

منچسترسیتی هم در ایالت اوهایوی آمریکا مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد با برتری 4 بر 2 زمین بازی را ترک کند. ارلینگ هالند در دقایق 4 (پنالتی)، 9 و 56 و اسکار باب در دقیقه 55 برای تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا گلزنی کردند. شاگردان انزو مارسکا هم در دقایق 59 و 89 به ترتیب توسط رحیم استرلینگ و نانی مادوکه به گل رسیدند.

در دیدارهای دوستانه دیگر بامداد امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کلوب آمه‌ریکا یک - استون‌ویلا صفر

وستهام یک - کریستال‌پالاس 3

ولورهمپتون 3 - لایپزیگ

منبع: khabaronline-1940580

برچسب ها
نسخه اصل مطلب