جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > تاکید استاندار گلستان بر حمایت ویژه از والیبال و بسکتبال در گرگان و گنبد

تاکید استاندار گلستان بر حمایت ویژه از والیبال و بسکتبال در گرگان و گنبد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی، اظهار کرد: از بسکتبال و والیبال در گرگان و گنبدکاووس حمایت ویژه می کنیم و در این مسیر تعامل هیات ها، شهرداری ها، شوراهای اسلامی ، دستگاه های نظارتی و قضایی به بهبود کار کمک می کند.

علی محمد زنگانه در جلسه پیرامون تیم های بسکتبال و والیبال گرگان و گنبدکاووس ، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌های گرگان و گنبد از تیم‌های والیبال و بسکتبال حمایت‌های لازم را دارند نیاز است در کنار آنها از ظرفیت اسپانسر به درستی و به خوبی استفاده شود.

وی افزود: حامیان مالی وجود دارند که علاقه مند به سرمایه‌گذاری در ورزش هستند و ضروری زمینه های لازم آن توسط شهرداری، فرمانداری و شوراهای اسلامی فراهم شود.

استاندار گلستان یادآور شد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های قضایی مشکلات تیم داری در حوزه والیبال و بسکتبال در گرگان و گنبدکاووس مرتفع می شود.

زنگانه خاطرنشان کرد: تقویت تیمداری در شهرهای گرگان و گنبد کاووس زمینه ارتقاء نشاط اجتماعی و رضایتمندی عمومی مردم را به همراه دارد و در این زمینه هرگونه حمایت لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تدوین شیوه نامه حمایت از ورزشکاران اقدام ارزشمند است که می‌تواند از برخوردهای سلیقه‌ای جلوگیری کند.

استاندار گلستان گفت: به میزانی که تعاملات افزایش یابد و اقدامات شبکه‌ای و ائتلافی گسترش پیدا کند می‌توانیم در رفع مشکلات امیدوار باشیم.

 شهرهای گرگان در حوزه بسکتبال و والیبال و شهر گنبد کاووس در حوزه والیبال در لیگ برتر کشور با همراهی شهرداری های این دو شهر تیم داری می کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب