جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > خدمات رسانی آتش نشانان شیرازی در مرز شلمچه

خدمات رسانی آتش نشانان شیرازی در مرز شلمچه

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اعلام کرد که امسال نیز مسئولیت نظارت بر ایمنی موکب های اربعین حسینی مستقر در مرز شلمچه با همکاری و مشارکت اعضای این سازمان، انجام خواهد شد.

هادی عیدی‌پور گفت: در کنار تامین ایمنی و خدمات آتش نشانی موکب های احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز، ایمنی سایر موکب های مستقر در مرز شلمچه با همکاری این سازمان انجام می‌شود.

به گفته عیدی پور شهرداری شیراز هرساله در موکب ویژه اربعین شهرداری پذیرای زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی  است خاطر نشان کرد: در اربعین امسال و همزمان با برپایی موکب احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز زمینه حضور نیروهای عملیاتی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات ایمنی از دهه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ برای خدمات رسانی به زائرین اربعین در مرز شلمچه فراهم شده است. 
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آموزش های لازم به زائران و موکب داران مستقر در مرز شلمچه برای ایمنی بخشی به خدمات ارایه شده  در طول ایام پیاده رویی اربعین یکی از اقدامات این سازمان می باشد که در حال حاضر نیز بازدید های میدانی از موکب ها، جلسات هماهنگی با مدیران ارشد شهرداری و فرمانداری خرمشهر و سایر مسوولین در این موضوع طی چند روز اخیر انجام شده است.

اعزام بخشی از ناوگان اتش نشانی و نیروی های آموزش دیده آتش نشان مورد نیاز برای تامین ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث در موکب های مستقر در مرز شلمچه از برنامه‌های اصلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز است که عیدی پور به آن اشاره کرد.

عیدی‌پور همچنین با بیان اینکه نیروهای اعزامی روزانه وظیفه بازدید از موکب ها و وضعیت ایمنی را عهده دار خواهند بود، بیان کرد: نیرو‌های آتش نشانی تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران در مرز حضور خواهند داشت.

به باور رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ماموریت ویژه این سازمان در کنار افزایش مسئولیت‌پذیری برای ارایه خدمات به زائران حسینی نشان از عملکرد موفق نیروها و تجهیزات این نهاد شهرداری شیراز در ایمنی بخشی به این گردهمایی ‌بزرگ مذهبی در مرز شلمچه است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب