جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > فرار سارقان مسلح بعد از شلیک به ماموران پلیس

فرار سارقان مسلح بعد از شلیک به ماموران پلیس

پلیس در جست‌وجوی مردانی مسلح است که در جریان تعقیب و گریز به سوی ماموران تیراندازی کردند و فراری شدند.

پلیس در جست‌وجوی مردانی مسلح است که در جریان تعقیب و گریز به سوی ماموران تیراندازی کردند و فراری شدند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از واحد‌های گشت انتظامی پلیس پایتخت، در آخرین دقایق شامگاه سه‌شنبه گذشته، حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک خودروی پژو ۲۰۶ و سرنشینان آن مشکوک شدند. بنابراین ماموران بلافاصله شماره پلاک خودرو را از مرکز استعلام کردند و متوجه شدند خودروی مورد نظر ساعاتی قبل از جلوی خانه‌ای در ولنجک سرقت شده است.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران پلیس دستور ایست و پیاده شدن سرنشینان خودروی پژو را دادند اما مظنونان بدون توجه به اخطار اولیه پلیس اقدام به فرار کردند. به این‌ترتیب، تعقیب و گریز آغاز شد و پژوسواران که پلیس را در تعقیب خود می‌دیدند شروع به تیراندازی به ماموران کردند.

ماموران در پی شروع تعقیب و گریز متوجه شدند هر چهار سرنشین خودروی پژو مسلح هستند. در ادامه تیراندازی چهار مرد مسلح یکی از ماموران کلانتری و مردی که پلیس افتخاری بود مجروح شدند و افراد مسلح هم با متشنج کردن فضای حاکم بر خیابان موفق به فرار شدند. پس از آن مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند تا تحت درمان قرار گیرند.

در حال حاضر تلاش ماموران پلیس پایتخت برای دستگیری این افراد مسلح آغاز و بررسی‌ها تخصصی پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شده است. این در حالی است که احتمال می‌رود متهمان تحت تعقیب افرادی سابقه‌دار باشند که خودرو پژو را برای ارتکاب جرمی سنگین‌تر سرقت کرده‌اند.

منبع: etemadonline-669767

برچسب ها
نسخه اصل مطلب