جستجو
رویداد ایران > رویداد > خرید بازی FC 25 برای PS5 از نخل مارکت

خرید بازی FC 25 برای PS5 از نخل مارکت

«نخل مارکت» در این مقاله، اطلاعاتی جذاب از بازی EAFC25 را به اشتراک گذاشته است. 

اگر دقت کرده باشید عملکرد بازی EAFC24 چندان مطلوب نبود، همین امر موجب شد که بسیاری از افراد به آینده بازی EAFC25 امیدی نداشته باشند. با توجه به نارضایتی زیادی که نسخه‌های قبلی این برنامه داشت، EA این اطمینان را به طرفداران خود داده است که نسخه جدید عملکردی کاملاً متفاوت با نسخه‌های قدیمی دارد و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با بازی EAFC25 با شما دوستان عزیز در میان می‌گذاریم و با شما را تکنیک‌های EAFC25 آشنا می‌کنیم.

اطلاعات بازی اف سی 25

بازی EA FC 25 برای PS5، از جمله بازی‌های محبوبی محسوب می‌شود که مجموعه EA آن را به طرفداران خود مژده داده است. این بازی در تاریخ 27 سپتامبر 2024 میلادی (6 تیر 1403) برای پلی‌استیشن 5 (PS5) ؛ پی‌سی PC، ایکس باکس سری S و ایکس باکس سری X عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعات چندانی در ارتباط با این بازی و تکنیک‌های EAFC25 در دسترس نیست. اما شایعات حکایت از این دارد که می‌توان از این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی چون PS4 و ایکس باکس وان (XBOX ONE) نیز استفاده کرد.

بازی EAFC25، یکی از بازی‌های ویدئویی محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود که توسط دو کمپانی الکترونیک آرتز رومانی و الکترونیک آرتس ونکوور طراحی و توسعه پیدا کرده است. در سال 2024، EA Sports FC توانست جایگزین FIFA شود. منظور از FC در این نوشتار مخفف Football Club است که معنای باشگاه فوتبال را می‌رساند.

با توجه موتور بسیار قدرتمندی که برای این بازی طراحی شده است و همچنین گرافیک زیبایی که دارد، موجب شده است که این بازی در زمره بازی‌های بی رقیب و تکرار نشدنی قرار بگیرد. در این بازی از هوش مصنوعی استفاده شده است که می‌تواند مناطق مختلف بازی از قبیل حالت حرفه ای، فوتبال ولتا و باشگاه‌های حرفه ای را مورد هدف قرار دهد. در واقع وجود هوش مصنوعی در این بازی ویدئویی موجب می‌شود که بازیکنان به صورت حرفه ای تر و هوشمندانه‌تر سرجای خود قرار بگیرند و با شرایط مختلف در زمین سازگار شوند.

ویژگی های بازی FC 25 برای PS5

تا زمانی که از این بازی استفاده نشود، نمی‌توان در ارتباط با مزایا و تکنیک‌های EAFC25 نظر داد. اما لیکرها در این باره می‌گویند که بازی EAFC25 یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌هایی محسوب می‌شود که تا کنون به بازار عرضه شده است.

برای این بازی مکانیزم جذابی چون آلتیمیت در نظر گرفته شده است که به شما این امکان را می‌دهد از همان ابتدا بازیکنان تیم خود را به بازی وارد کنید. برخی از شنیده‌ها حاکی از این است که این بازی بیشترین تمرکز خود را روی بخش کریر مد گذاشته است. قسمت آکادمی جوانان کلاب با این بازی می‌تواند تغییرات بسیاری را مشاهده کند. همچنین با گسترش هوش مصنوعی شاهد تغییرات مثبتی در بخش‌های مختلف این بازی

 Career Mode، Pro Clubs و Volta Football خواهیم بود که می‌تواند همگان را شگفت‌زده کند.

 با توجه به اخباری که در این زمینه منتشر شده است، هوش مصنوعی به کار رفته در این بازی می‌تواند برخی از تحلیل‌ها را انجام دهد. به عنوان مثال هنگام ضد حمله با کمک هوش مصنوعی، بازی خود به خود چینش سیستم دفاعی را انجام می‌دهد. البته این مطالب تنها در حد حدس و گمان است و تا زمانی که این بازی به بازار وارد نشود، نمی‌توان به صحت‌وسقم این شنیده‌ها اکتفا کرد.

 لایسنس ‌های بازی EA FC 25 برای PS5

 در بازی EA Sports FC 25 می‌توانید حضور 19000+ بازیکن و 100+ و 30+ لیگ را مشاهده کنید که این امر می‌تواند یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد EA Sports FC 25 به شمار آید. حال ممکن است این سؤال برای شما به وجود آمده باشد که دلیل اهمیت این امر چیست؟ این امر به آن معنا است که جدایی FIFA هیچ‌گونه تأثیر منفی روی بازی EAFC25 نداشته است. این موضوع می‌تواند یک موفقیت بزرگ در تاریخ فیفا به شمار آید. این بازی تورنمنت‌هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگای آلمان، لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس و دیگر لیگ‌ها را شامل می‌شود. به جرات می‌توان گفت تمامی تیم های محبوب در این گیم حضور دارند.

کریر مد در بازی اف سی 25 برای PS5

 در این بخش تغییرات چندانی صورت نگرفته است و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود میان Player Career و Manager Career هر کدام را که تمایل داشتید، انتخاب کنید. در قسمت

 Player Career می‌توانید به بازیکنان خود درجات بالایی را بدهید و برای آن‌ها جایزه‌های فردی مانند کفش طلا یا توپ طلا در نظر بگیرید. این در حالی است که در بخش Manager Career شما می‌توانید تیم موردنظر و مربی خود را انتخاب کنید و روی آن تکنیک‌های EAFC25 را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید در این قسمت شما می‌توانید برای بازیکنان خود رژیم‌های غذایی متنوعی را تدارک ببینید.

  Ultimate team در بازی FC 25 برای PS5

 این بخش به خود بازی EAFC25 اختصاص دارد و کمپانی فیفا در آن هیچ‌گونه دخالتی ندارد. Ultimate team این قسمت برای اولین‌بار در سال FIFA2009 معرفی شد و شما می‌توانید ردپای آن را در بازی‌های دیگر EA مانند NHL 22 و Madden 22 مشاهده کنید.

 بخش Ultimate team در مارس 2020 تا آوریل 2021 توانسته است معادل 62/1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و EA از این طریق پول خوبی را به دست آورد. از این رو EA سالانه تغییرات مثبتی را در بخش‌های مختلف این بازی به وجود می‌آورد.

 از مهم‌ترین قسمت‌های این بازی می‌توان به حضور 1600 بازیکن زن از 74 تیم اشاره کرد و کارتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، ترکیبی از کارت بازیکنان زن و کارت بازیکنان مرد است. شما می‌توانید در بازی EAFC25 ترکیبی از بازیکنان زن و مرد را برای چینش خود انتخاب کنید. برای مثال SAM KERR که امتیاز 91 دارد را می‌توانید همراه با کریم بنزما که امتیازی نزدیک به هم دارند را در بازی استفاده کنید. یا استفاده از SAM KERR با Christoper Nkunku از تیم مردان چلسی می‌توانید علاوه بر این که لذت بازی را دوچندان کنید، امتیاز بسیار مناسبی را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت بازی اف سی 25 برای PS5

هنوز برای بازی اف سی 25 برای PS5 قیمتی در نظر گرفته نشده است. احتمال دارد قیمت این بازی تا زمان انتشار آن تغییر کند. شما دوستان عزیز که تمایل دارید از قیمت دقیق و روز این بازی اطلاع داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید. در برخی مواقع فروشگاه‌های فوق بازی‌ها را با قیمت‌های مناسب همراه با تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

منبع: zoomg-370413

برچسب ها