جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادعای مرد متهم به برادرکشی: بی‌گناهم، برادران دیگرم دست به قتل زدند

ادعای مرد متهم به برادرکشی: بی‌گناهم، برادران دیگرم دست به قتل زدند

مردی که متهم است برادر بزرگش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

مردی که متهم است برادر بزرگش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی میانسال است خودش قتل را به پلیس گزارش داد. او در تماس با پلیس گفت: بعد از ورود به خانه با جسد برادرم که با ضربات چاقو به قتل رسیده است، روبه‌رو شدم.

ماموران بلافاصله به محل رفتند و جسد مقتول به نام محمود را مشاهده کردند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد. مهران، برادر محمود، گفت: ما کارگر افغانستانی داریم که حدس می‌زنم او دست به قتل زده باشد چون از زمان مرگ برادرم او هم گم شده است.

ماموران بعد از چند روز تحقیق کارگر افغانستانی را شناسایی کردند و او را مورد بازجویی قرار دادند اما مدرکی که ثابت کند او  دست به قتل زده است به دست نیامد. پلیس در ادامه تحقیقات متوجه شد بین مهران و محمود اختلافات عمیقی وجود داشت.

دو برادر دیگر مقتول به پلیس گفتند: پدر ما محمود را امین خود می‌دانست، به همین دلیل همه اسناد و مدارکش را به او داده و همین موضوع باعث اختلاف مهران با او شده بود.

وقتی مهران مورد بازجویی قرار گرفت، اتهام را قبول نکرد اما پلیس مدرک دیگری هم به دست آورد و مشخص شد روز حادثه مهران موتورش را چند کوچه پایین‌تر از خانه پدری‌اش پارک کرد. بعد به خانه پدرش رفت و با لباس‌های جدید از خانه او خارج شد و کیسه‌ای تیره رنگ نیز در دستش بود. این اتفاقات را دوربین‌های مداربسته ضبط کرده بودند. وقتی &ماموران این مدارک را به مهران نشان دادند او مدعی شد قتلی در کار نبوده است و در کیسه تیره هم چیز مشکوکی وجود نداشت و فقط لباس‌های کثیفش را عوض کرده و آن را به خانه خودش برده بود.

با این حال، پلیس برای پیدا کردن لباس‌های کثیف به خانه مهران رفت. همسر این مرد گفت: شوهرم لباس کثیفی به من نداد و چیزی در این باره نمی‌دانم.

در بازرسی از خانه مهران اسنادی به دست آمد که از خانه پدری مقتول برداشته شده بود. به این ترتیب پلیس یقین پیدا کرد که متهم برادرش را کشته است.

این‌بار مهران لب به اعتراف گشود و گفت: من به همراه دو برادر دیگرم دست به قتل محمود زدیم. محمود اموال پدرمان را بالا کشیده بود.

وقتی برادران مهران مورد بازجویی قرار گرفتند مدارکی ارائه دادند که نشان می‌داد در صحنه قتل نبودند و مهران دروغ گفته است. آنها اتهام را قبول نکردند. به این ترتیب مهران هم یک بار دیگر قتل را انکار کرد. او گفت من عامل قتل نبودم و دو برادر دیگرم مرتکب قتل شده‌اند.

با این حال با توجه به مدارک به دست آمده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

منبع: etemadonline-669763

برچسب ها
نسخه اصل مطلب