جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا

اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا

اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصورکیایی  با  اشاره به اینکه بیش از 5700 نفر راننده در استان سمنان در امر حمل و نقل بین جاده ای کالا و مسافر فعالیت می نمایند افزود : حمل و نقل عمومی جاده‌ای خصوصاً رانندگان  و شرکتهای حمل و نقل بخش مسافری آسیب شدیدی را ناشی از بیماری کرونا متحمل گردیدند.
وی ادامه داد: پیرو تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بمنظور جبران بخشی از ضرر و زیان ناوگان و شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاههای آسیب دیده و 60 میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده با سود 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه در نظر گرفته است .
منصورکیایی در ادامه گفت : رانندگان ، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری ،  شرکتهای حمل و نقل و پرسنل آنها می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با مراجعه به سامانه کارا به آدرس KARA.MCLS.GOV.IR نسبت به انجام ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.   
برچسب ها
نسخه اصل مطلب