جستجو
رویداد ایران > رویداد > بانجی توسعه اسپین-آف سوم شخص Destiny را لغو کرده است

بانجی توسعه اسپین-آف سوم شخص Destiny را لغو کرده است

احتمالا بانجی توسعه نسخه فرعی و سوم‌شخص از سری Destiny با نام Payback را لغو کرده است.

به نظر می‌رسد شرکت بانجی دوران پر هرج‌و‌مرجی را سپری می‌کند. این توسعه‌دهنده اخیرا اعلام کرد حدود ۲۲۰ کارمند خود را اخراج خواهد کرد و به‌دلیل تغییر ساختار کاری قرار است کارمندان دیگری را به موقعیت‌های شغلی خارج از استودیو منتقل کند. حال گزارش جدید جیسون شرایر از بلومبرگ به شفاف‌سازی بیشتر وضعیت داخلی بانجی پرداخته است و جزئیات تازه‌ای را فاش می‌کند.

در گزارش شرایر ادعا شده است بانجی حدود دو ماه قبل پروژه‌ای در حال توسعه با نام رمزی Payback را لغو کرده است تا تمرکز بیشتری روی ساخت بازی Marathon داشته باشد. درگذشته گزارش‌هایی ادعا کردند پروژه رمزی Payback همان بازی Destiny 3 است که مراحل توسعه آن پیش می‌رود. بااین‌حال شرایر در گزارش خود توضیح داد این پروژه نسخه سوم سری Destiny نبوده و این بازی هرگز در خط تولید بانجی قرار نداشته است.

درعوض پروژه Payback قرار بود یک اسپین‌آف سوم‌شخص در دنیای Destiny باشد. بااینکه برخی افشاگران این پروژه را بازی بزرگ بعدی Destiny می‌دانستند، اما بانجی در نظر داشت تجربه‌ای کاملا متفاوت را طراحی کند و به بازیکن‌ها امکان بدهد کنترل شخصیت‌های مختلف را در دنیای Destiny به دست گیرند. این بازی شامل ویژگی‌های کوآپ بود و گیم‌پلی آن شامل مبارزه با دشمنان و حل پازل‌های گوناگون می‌شد. همچنین به نظر می‌رسد بانجی برای توسعه و طراحی این نسخه فرعی از دو مجموعه Genshin Impact و Warframe الهام گرفته بود.

شرایر در ادامه گزارش خود تایید کرد لوک اسمیت و مارک نوزورثی، دو توسعه‌دهنده کهنه‌کار بانجی به‌دنبال تغییر رویکردهای داخلی این شرکت را ترک کرده‌اند. حال این تغییر‌و‌تحول‌ها باعث نگرانی‌هایی درباره شرایط مدیریتی و آینده بانجی در بین بازیکن‌ها شده است.

منبع: zoomg-370402

برچسب ها