جستجو
رویداد ایران > رویداد > Destiny 3 احتمالاً هیچوقت در دست ساخته نبوده و نیست

Destiny 3 احتمالاً هیچوقت در دست ساخته نبوده و نیست

گفته می‌شود که استودیوی بانجی فرایند ساخت بازی Destiny 3 را لغو نکرده است، بلکه در واقع هرگز این پروژه در دست ساخت نبوده و درحال حاضر هم برنامه‌ای برای آن وجود ندارد. 

درحالی که گفته می‌شد که فرایند توسعه بازی Destiny 3 تحت عنوان Payback به دلیل تعدیل نیروی گسترده استودیوی بانجی لغو شده است، اطلاعاتی که به تازگی در این خصوص بدست آمده است، خلاف آن را نشان می‌دهد. گزارش جدید جیسون شرایر، خبرنگار نشریه بلومبرگ نشان می‌دهد که بازی Payback در واقع یک اسپین آف برای مجموعه Destiny بوده است که دو ماه پیش توسط بانجی لغو شده است. 

شرایر توضیح می‌دهد که هیچ پروژه‌ای به عنوان Destiny 3 تاکنون وارد فرایند تولید نشده است. البته که همچنان این احتمال وجود دارد که این استودیوی در آینده تصمیم به ساخت ادامه‌ی این مجموعه بگیرد؛ اما درحال حاضر تمرکز آن‌ها روی Destiny 2 و تلاش برای جذب بازیکنان بیشتر روی آن معطوف شده است. 

این بازی شوتر لوتر طی سال‌های گذشته انتقادات زیادی را به سمت خود روانه کرده است که تجربه‌ی سطح بالای آن برای بازیکنان جدید چندان در دسترس نیست. حالا بانجی امیدوار است که با تغییراتی که در رویکرد خود می‌دهد، بازیکنان جدید بیشتری را به سمت Destiny 2 جذب کند. 

در همین راستا، قرار است برنامه‌های بلندمدت بانجی برای ساخت بسته‌های گسترش دهنده‌ Destiny 2 به آپدیت‌های محتوای کوچک‌تر تغییر کند. 

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 

منبع: zoomg-370391

برچسب ها