جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نیروهای دفاع موشکی آمریکا در حالت آماده باش هستند؛ در استقرار نیروها تغییراتی ایجاد کردیم

نیروهای دفاع موشکی آمریکا در حالت آماده باش هستند؛ در استقرار نیروها تغییراتی ایجاد کردیم

پنتاگون با اعلام این‌که آمریکا برای کمک به اسرائیل در برابر حملات احتمالی ایران و حامیان منطقه‌ای آن، ناوها و هواپیماهای جنگی بیشتری به منطقه خاورمیانه اعزام می‌کند، بر تعهد آهنین ایالات متحده به رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پنتاگون با اعلام این‌که آمریکا برای کمک به اسرائیل در برابر حملات احتمالی ایران و حامیان منطقه‌ای آن، ناوها و هواپیماهای جنگی بیشتری به منطقه خاورمیانه اعزام می‌کند، بر تعهد آهنین ایالات متحده به رژیم صهیونیستی تأکید کرد. 

به گزارش ایلنا، پنتاگون افزود که نیروهای دفاع موشکی آمریکا در حالت آماده باش هستند.

در همین حال، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا دستور اعزام ناو و ناوشکن‌های بیشتری به خاورمیانه و اروپا که امکان ساقط کردن موشک‌های بالستیک را دارند، صادر کرده است.

«سابرینا سینگ» سخنگوی پنتاگون گفت که آستین در تماس با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وی را از اقدام‌های اضافی شامل تغییرات در حال انجام و تدابیر آینده در وضعیت نیروهای دفاعی که این وزارتخانه برای حمایت از دفاع از اسرائیل اتخاذ خواهد کرد، مطلع کرد.

سینگ افزود: «وزیر دفاع آمریکا چندین تغییر در استقرار نیروها در آینده را برای تقویت حفاظت از نیروهای آمریکایی در سرتاسر منطقه، ارائه پشتیبانی بالا از دفاع از اسرائیل و اطمینان از آمادگی ایالات متحده برای پاسخ به این بحران در حال تحول هدایت خواهد کرد».

سینگ از بیان جزئیات حرکت‌های احتمالی خودداری کرد.

منبع: etemadonline-669674

برچسب ها
نسخه اصل مطلب