جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Civilization 7 در افتتاحیه گیمزکام حضور خواهد داشت

بازی Civilization 7 در افتتاحیه گیمزکام حضور خواهد داشت

به‌صورت رسمی تایید شده است که ویدیو گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Sid Meiers Civilization 7 در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

افتتاحیه مراسم گیمزکام در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) و راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد که توسط جف کیلی میزبانی می‌شود، از بازی‌های جدیدی رونمایی خواهد شد و اکثر آثاری که قبلا معرفی شده‌اند نیز قابل بازی خواهند بود.

قرار است اولین تریلر گیم‌پلی Sid Meiers Civilization 7 در شب افتتاحیه گیمزکام منتشر شود؛ اما این تمام ماجرا نیست و یک ویدیوی طولانی که بیش از ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید نیز در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۴ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) و راس ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تهران در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

این ویدیو شامل مصاحبه با اعضای تیم سازنده خواهد بود و ویژگی‌های جدید بازی را برای مخاطبان شرح خواهد داد. شرکت‌کنندگان در مراسم گیمزکام می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۴ (۳۱ مرداد الی ۴ شهریور ۱۴۰۳) بازی Sid Meiers Civilization 7 را در غرفه استودیوی سازنده تجربه کنند.

کسانی که از تاریخ ۳۰ اوت تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ الی ۱۲ شهریور ۱۴۰۳) در رویداد PAX West شرکت می‌کنند نیز می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. Sid Meier’s Civilization 7 در سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370369

برچسب ها